Longines Legend Diver 42mm

Merk en model: Longines Legend Diver op gebruikte Café Leather strap met originele Longines gesp
Diameter: 42mm
Leeftijd: 09-04-2020
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2020
Factuur en/of certificaat: Longines garantiekaart

Originele doos en/of eventuele accessoires:

• Originele Longines houten box (kleine hoekbeschadiging en geen kartonnen omdoos)
  • Longines Manual (kleine blauwe boekje)
  • Longines Sports Legends - The Book of Exploits
  • Originele Longines Rubber Strap
  • Een 2de Café Leather Strap 22/20 (NIEUW) t.w.v. € 99,00
  • Een 2de Originele Longines Gesp (NIEUW) t.w.v. € 40,00

Verzendkosten of afgehaald in regio: Afhalen regio Friesland of verzekerde verzending kosten en risico van de koper na betaling middels bankoverschrijving
Conditie (krassen, werking etc): Zeer goede staat, hier en daar een haarlijntje maar verder niets, zie foto’s
Soort uurwerk en kaliber: Automatic Longines Calibre L888

Prijs: € 1460,00 (geen ruil/inruil daar er al een ander horloge voor in de plaats komt)

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht.

Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

8 likes