Longines legend diver

Na lang nadenken…wikken en wegen,twijfelen tussen de Oris 65 brons…Tudor 58 black bay…
Een denk verstandige keuze…ook financieel:slight_smile:
Affijn het is de Longines legend diver geworden, gepast in de winkel en nooit meer afgedaan, mooie klok en erg in balans,)niet te groot…stijlvol en stoer.

51 likes

Supergaaf horloge! Hij was voor mij net te groot maar ik blijf het toch een beauty vinden. Ook goed om te zien dat je hem niet op de mesh band draagt… Geniet ervan!

1 like

Mooi horloge!
Geniet er van, maar dat lukt al aardig. :+1:

1 like

Prachtig! Ik mis m nog wel eens

2 likes

Nee vond de rubber band hem net even dat stoere meegeven…heb er wel een leren krokodil bij voor de wat nettere gelegenheden…

Heel mooi! Die zou ik ook nog wel eens willen

Iemand hier draagt hem op een zwarte MN, staat top

3 likes

Echt heel mooi! :champagne:

1 like

Ben ik helemaal met je eens, persoonlijk vind ik de mesh echt wel af doen aan het horloge. Moet er wel bij zeggen dat ik uberhaubt nevernooit een meshband zou dragen, er is dus een kleine bias.

Hoe staat die leren krokodil erop? Een diver op krokodil is toch niet een combo die snel in me op zou komen dus ben wel benieuwd!

Ja dat dacht ik ook…maar mocht er een zwarte leren band bij uitzoekende gek genoeg werkte de kroko super…gaf hem iets sjieks en dat vond ik weer en mooi contrast met het rubber(en zelfs mijn vriendin vond de kroko top:)

Als ik wissel post ik wel een foto…

Mooi! Veel plezier ermee!

:star_struck:

1 like

40 mm is bij eigenlijk de max…maar gek genoeg vind ik deze niet te groot an de pols

Ah ik ben jaloers. Heb zelf de polsen van een meisje van 6 dus 40 is normaal ook mijn max, met uitzonderingen voor horloges met een compenserende l2l. Deze viel voor mij toch net aan de verkeerde kant van de grens en uit ervaring is gebleken dat ik zo’n horloge toch al gauw thuis laat en wat anders om doe. Daar vond ik hem net iets te duur voor. Maar het blijft toch een prachtding

3 likes

Heel mooi👍

1 like

LLD rules! Hij is prachtig!

1 like

Mooi hoor. Staat bij mij ook op de wish list.
Geniet ervan!:grinning:

1 like

Heel mooi…van harte. :+1: Ik blijf het een bijzonder geslaagd model vinden. Jammer van de forse l2l want anders had ik 'm al gehad.

Veel draag plezier.

Ps ik ben benieuwd of de nieuwe 36mm versie te doen is op een flinke mannenpols…mooi formaat.

1 like

Nice! Geweldig ding, zeker op die rubberen band.

2 likes

Donkerblauw :wink:

Gefeliciteerd met de mooie aankoop, ga je veel plezier van hebben!

7 likes

Ik weet niet wat een mesh band is (amateur liefhebber), maar ik vind het een prachtig horloge. Heel veel plezier van dit mooie bezit.

1 like