Neem dan wel de no date. Stukkie mooier
Heb zelf de master collection moonphase. Een van de duurdere longines. Is kwa afwerking meer dan prima. Wel een stapje onder Tudor, Omega e.d.
Voor de prijs een prima kwaliteit.
Daar heb je een punt. Net zoals oranje dial en bronzen kast. Een bronzen LLD met oranje dial zou mijn einde kunnen betekenen.
dit model heeft een hele lange lug2lug, 52mm meen ik, maar dat past prima op die kluifjes van jou volgens mij
Ik heb er een gehad. Alleen weg gedaan wegens overlap met de rest. En ik stoorde me eraan dat de bezel niet goed was uitgelijnd met de indexen (komt vaak voor)
Lange lugs heb ik me nooit aan gestoord op mijn 17cm pols.
Degelijk horloge wat mij betreft. Oogt wel iets minder luxe dan n Breitling of Tudor imho. Zo is bv niks spannends gedaan met de gepolijste wijzers. Ik weet t, ik weet t, ik ben verwend met Zaratzu polishing, gecurvde Rolex wijzers en gefaceteerde Omega wijzers
Maar t maakt t daardoor wat minder spannend. Aan de andere kant, t is wel n klassieker v hoe t er destijds ook uit zag.
Zelfde ervaring dat de lugs ver uitsteken. Probleem met het originele bandje is ook nog es deze relatief wat dun is, met name aan de rand. Dit icm dat de lugholes meer richting de kast zitten, ipv op t einde vd lugs, creƫert al gauw n overhang look op de niet zo grote pols.
Tot mijn verrassing is dit goed op te vangen door er een dikkere band op te zetten. Die vult dat stukje van lughole naar eindtip van de lug op en camoufleert daarmee de overhang.
Als je tenminste nog kan begrijpen wat ik bedoel