Prachtig horloge met een hele mooie wijzerplaat en kast die bijna gloeit. Helaas vind ik ‘m te groot tegenwoordig op mijn bescheiden 17cm pols en blijft hij meestal liggen in de doos. Komt op de Longines alligator met originele vouwsluiting. Met een wat meer casual bandje ook zeker geschikt om te dragen met een vrije tijds outfit.
Te koop (geen ruil).
Merk en model: Longines Master collection 190th anniversary L27934732
Diameter: 40mm
Leeftijd: 2 jaar 2 maanden.
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): december 2022.
Factuur en/of certificaat: originele garantiepas NL juwelier.
Originele doos en/of eventuele accessoires: inclusief doos en omdoos. Standaard longines instructieboek zit er niet bij.
Verzendkosten of afgehaald: enkel afhalen in regio midden Nederlands.
Conditie (krassen, werking etc): zeer goed, ik kan er niets op ontdekken maar je kan vast wat vinden.
Soort uurwerk en kaliber:L888 met 72 uur gangreserve.
Vraagprijs: 1499 euro. Winkelprijs is 2650 tegenwoordig, en ruim 2120 in de sale.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.