40 mm, rond de € 1800
Mooi hoor!
Geslaagd ontwerp!
Da’s een lekker ding. Mooi blauw is niet lelijk!
Fantastische blauwe plaat, sportieve looks voor een dresser met 40mm en die chapterring… en met die sunburst zal hij nog mooier zijn in real life dan op foto!
Longines blijft toch een mooi merk, jammer dat ze zoveel modellen hebben. Een beetje uitdunnen en focussen op design en heritage zou ze echt terug naar een hoger niveau kunnen tillen.
Mooi, mooi, mooi …
Nice!
Cool blue !
Mooi
Beauty!
Ziet er goed uit🖒
Mooi ding, alleen de datum hoeft voor mij niet zo
Dat is gewoon een heel mooi stijlvol en chique Longines horloge! Ik hou van dat merk!
Ik wordt steeds onrustiger van foto’s van heel mooie dressers met blauwe dials en deze maakt het er niet veel beter op…
Mooie blauwe sunburst, chique en sportief tegelijk.
Deze gaat op de wishlist , echt heel erg mooi
Blauw, blauw ik hou van blauw (© Pino)
Wat een mooie uitvoering is dit. Prachtig
Prachtige horloges, simpel, elegant, mooi.
Maar waarom er nog steeds 3 bar WR klokken gemaakt worden is mij een totaal raadsel. Voor 1800 Euro hadden ze 'm wel even 10 bar WR mogen maken, of tenminste toch 5. Over dikte kan ik ook niets vinden, ik hoop minder dan 11mm.
Helemaal mee eens! Ik heb een Conquest Heritage met saffierglas. 'Het oorspronkelijke model uit 1958, maar dan moderner en makkelijker draagbaar" - zo werd er gezegd- en dan toch ook weer slechts 30 meter WR. En dat voor een winkelprijs van bijna 2000 euro… Dat moet dan in deze tijd beter kunnen denk ik
Gewoon een prachtig horloge. Kan er niets anders van maken.