Longines master collection chrono of Fortis B42

De titel zegt het al: welke zou je nemen? Ik heb nu deze Longines, maar kan hem inwisselen (met cash up) tegen de Fortis

En hoeveel mag de cash up in jouw ogen zijn? Horloges zijn allebei een jaar of twee oud en in dezelfde gedragen staat.
De Longines

De Fortis

Benieuwd naar jullie mening en overwegingen!

Persoonlijk vind ik de longines mooier.

Gr.

Longines houden! :~

ben niet zo van de wijzertjes en al die drukte, maar als ik toch moest kiezen:

de Fortis

Heb je ons daar echt bij nodig? :wink:

Hoeveel cash weet ik niet maar ik zou vanavond nog in de auto
stappen om de Fortis te halen. Die vind ik veel mooier dan de Longines…

Fortis!!!

en bijbetalen? geen idee :sunglasses:

suc6

Groet
Herman

De Fortis, de wat stoerdere toolwatch!

Maar dat is natuurlijk persoonlijk.

Bijbetalen? Geen idee, denk wel dat de Longines wat sneller afschrijft dan de Fortis.

goedie Schreef:

Gr.

Mijn beste,

Idem dito…

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Persoonlijk vind ik Longines een mooier merk, maar in dit geval vind ik de Fortis B-42 de mooiere klok. De waarde van de horloges ontloopt elkaar niet veel, dus zou ik niet al teveel bijbetalen tenzij je de B-42 erg graag wilt hebben.

Tissot62 Schreef:

goedie Schreef:

Gr.

Mijn beste,

Idem dito…

Orologio Signaturis Temporis.B)-

+1

Fortis B42.

Hoeveel cash up geen idee.

Misschien kan je op chrono24 kijken wat beide modellen in goede staat doen en dan een overweging maken hoeveel je bij zou willen passen.

Succes!

Vriendelijke groeten.

N.Visser.

Fortis, geen twijfel over mogelijk!

Als jouw voorkeur niet uit zou gaan naar de Fortis dan zou je geen ruil (met cash up) overwegen, dus ik zou voor de Fortis gaan :wink:
Enige vraag die je voor jezelf moet beantwoorden is hoeveel cash up je er voor over hebt.

Persoonlijk zou ik overigens de Longines houden en zeker niet bijbetalen in geval van ruil met de Fortis :slight_smile:

De Longiness! Fortis is als merk ook wel aardig, maar een Fliegerchrono met witte wijzerplaat vind ik eigenlijk maar niks.

Het is maar mijn mening!

Succes met kiezen!

Mark

Lastig. Een ruil zou ik me kunnen voorstellen, maar als ik jou was zou ik er niet ook nog geld bijleggen.

De Fortis “spreekt”. De Longines vind ik wat saai.

Waarom zou je geld bijleggen.
De Fortis is wat mij betreft een stapje terug ten opzichte van de Longines.
Ietsje bijleggen voor een F-43 kan ik me dan weer wel voorstellen als je heel erg Fortis-fan bent.

gr.
Han

Longines is mooier;)

Die Accutron mag je vergeten…een of andere reden krijg ik hem niet weg.