Ik ben al een hele poos aan het zoeken naar een mooi horloge voor me. Ik heb al een ander topic (Moeilijke Keuze) lopen waar jullie me al veel raad gegeven hebben.
Daarom heb ik weer een vraagje.
Ik was in de catalogus van Longines aan het kijken toen mijn oog viel op de Master Collection Retrogade. zie foto
wat vinden jullie hiervan? Heeft iemand ervaring of kennis van deze horloge?
Is een knap horloge, en zeker waar voor je geld maar persoonlijk vind ik zes wijzers op één plaat te veel van het goede, mijn ervaring is dat horloges met een sobere, strakke opmaak minder snel vervelen maar goed dat is wellicht iets persoonlijks.
Ik vind de Retrogade één van de mooiste modellen uit de Master Collection van Longines. Zelf draag ik hem nu al sinds januari (toen die na een jaar wachten eindelijk werd uitgeleverd) en ik moet zeggen dat ik er echt heel blij mee ben!
Als je er besluit een te kopen, dan kun je altijd ook even contact met mij opnemen. Ik heb er namelijk nog één in de voorraad.
Ik ben gisteren eens bij de juwelier hier in de buurt gaan kijken en daar
lag de Retrograde met de capacity indicator onderaan. en eigenlijk vind ik die mooier als die met de secondenwijzer onderaan. omdat bij de eerste een echt/normale secondenwijzer zit. Ik heb het horloge ook eens mogen passen en ik moet zeggen het zit als gegoten. Is het ook mogelijk om dit horloge af te stellen?
Wat houdt dat precies in?