Longines master van Chrono24

Een particuliere Poolse verkoper zonder „beoordelings-rating”, horloge zonder papieren en bovendien redelijk aan de prijs……ik zou het niet doen.

1300 euro voor een Longines Master Collection met chrono en moonphase (nieuwprijs van ruim 3400 euro) lijkt me wel een beetje weinig. En het is natuurlijk niet Chrono24 die de prijzen maakt maar de duizenden verkopers die op Chrono24 adverteren en zelf hun prijs kunnen bepalen.

1 like

Meer is er in onze groep nooit betaald voor zulk horloge. Zeker niet zonder doos en documenten. Op chrono24 zitten veel handelaars die de prijs hoog houden, daarom dat ik daar nooit aankoop

Misschien kan Pascal bij jou in de groep? :slightly_smiling_face:

1 like

Nou, ik kan er geen 1 van dit specifieke model vinden voor die prijs. Ook op Ebay is er geen 1 die minder dan 1750 euro kost.

Bieden kan altijd hè? En met trusted checkout boeit de ontbrekende beoordeling ook minder toch?

Kan ik inkomen. Maar het is wat de zot er voor betaald. Vragen en krijgen is een groot verschil

In dat geval zou ik als verkoper op “de zot” wachten. Te laag bieden en krijgen is ook niet altijd te verwachten. Maar als jij dit horloge kan krijgen voor 1300 euro dan zeg ik chapeau…

Hou ook Jomashop in de gaten :+1:

Er is laatst een gelijkaardig horloge verkocht voor die prijs. Longines is flink ondergewaardeerd en dat is jammer want ze hebben perfecte horloges.

1 like