Longines! mooi of niet?

Ik was eigenlijk nooit zo’n fan van Longines, totdat mijn zoon een horloge vroeg voor zijn verjaardag. Ik heb zo eens wat rondgesurft en een keus gemaakt.
Recent kwam ik dit horloge van Longine tegen. Wat vinden mijn mede-forumleden van dit model?

ps. ik zou wel eens willen weten wat dit model kost?

Prachtig horloge. Beschaafd, bescheiden en zeer mooi. Ik weet niet wat ie kost, maar Papa geeft dure cadeautjes blijkbaar.

VERSCHRIKKELIJK…MOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIII
ikzelf heb nog getwijfeld tussen deze (maar dan zonder chrono, die was er toen nog niet) en de Master collection met maanfase. Het is toch die laatste geworden, maar als deze er al was geweest…

Wens je zoon een goede verjaardag en veel plezier van z’n Longines!

Heel erg mooi…

Doet me erg aan een Brequet denken.

L2.704.4.16.0 Mens LONGINES Clous De Paris

1.469,00 EUR inkl. 0,00% MwSt., Versand ab 0,00 EUR
ik heb even gegoogled
ik kwam op deze prijs.

http://www.yatego.com/prestige-uhrcenter/p,46365dd89ae06,43749c559055c3_9,l2-704-4-16-0-mens-longines-clous-de-paris
dit is het horloge.
o ja ik vind hem bloedmooi

heel erg mooi.

Mijn beste,

Een bijzonder mooi horloge.
Deze ‘Clou de Paris’ collectie van Longines telt 4 modellen waaronder dus deze chronograaf. Prijskaartje vanaf € 1390,-

Orologio Signaturis Temporis

Wil je me adopteren ?
Ze is prachtig !!

Ik vind 'm opzich best leuk, en de zijkant heeft ook wel iets… Maaarrrrr, ik vind de lugs niet zo mooi vast zitten aan de kast. Ook zilveren indices op witte plaat vind ik nooit zo’n mooie combo. Als de 12 had bestaan uit 2 streepjes, had ik dat denk ik ook mooier gevonden. Wijzers zijn mooi! Misschien is ie zoiezo in het echt wel gewoon top want zo’n aparte zijkant kan vast een mooi effect geven.

Wel toevallig RHV, want je zegt dat je normaal nooit zo’n fan bent van Longines, en deze vind je mooi. Terwijl ik het precies andersom vind. De meeste (vooral Master series) vind ik erg mooi, en deze dan weer minder. Zo zie je maar weer hoe smaken verschillen!

Inderdaad een beschaafd en bescheiden horloge. Maar vooral mooi!! (tu) Ik kan me niet herinneren dat ik vroeger zoiets van mijn vader kreeg… :frowning:

ik vind hem erg mooi…en dat kan ik helaas niet altijd van logines zeggen

ben ik de enige ?

Ik vind hem afschuwelijk lelijk. die kast hoe verzinnen ze het, verder vind ik de wijzerplaat ook echt niet mooi, de Master serie van Longines vind ik sowieso niet echt geslaagd, maar dit model is echt helemaal niets. Mij veel te druk.

Master-Fan Schreef:

ben ik de enige ?
:smiley:

seamaster Schreef:

Master-Fan Schreef:


ben ik de enige ?

ik vind hem echt verschrikkelijk, ik zet dit in een rijtje van plakmerken, ze hebben er echt alles aangedaan om hem er zo duur mogelijk uit te laten zien, en dat vind ik juist de mislukking, ik houd liever van wat meer rust, overal die geslepen vlakjes ,…neem eens een kijkje bij ingersoll oid.

neemt niet weg dat Longines van goede kwaliteit is. en vooral ook mooie horloges maakt, la grande classique automatic blijvoorbeel, wat een schoonheid.

hij is echt waanzinnig mooi…

(tu)