Longines Olympic Games 1972. Wie kan er meer over vertellen?

Persoonlijk vind ik je reactie wat overtrokken. Je vraagt letterlijk om advies. Vervolgens krijg je advies en een uitgestoken hand(zie hand niet middelvinger) om je voor de volgende potentiele miskoop te behoeden. En dan is het “ik bepaal zelf wat ik koop” en schiet je in de volle ego trip modus. Ik denk dat de kans bestaat dat je bij de volgende hulpvraag aanzienlijk minder reacties zal gaan krijgen.

Just my 2 cents…meer heb je klaarblijkelijk niet nodig.

3 likes

beetje domme opmerking van je met uitlachforum . en domme opmerking dat je veel geld verdiend. blijkbaar ben je niet zo slim in je aankopen . verder heb je wel een leuke longines h.g. ed

2 likes

Je bepaalt inderdaad zelf wat je koopt en kennelijk heb je weinig tot geen verstand van vintage horloges en doe je maar wat.

Als je geen reacties, positief of negatief wil, moet je niet op een openbaar forum posten.

Het was overigens netjes geweest als je in het vorige topic wat je had geopend ook de afloop had verteld.

3 likes

Ik vind jou wel heel liev hoor!

Haha je richt je bericht tot de verkeerde denk ik. :wink:

2 likes

Je mag blij zijn met dit forum. Anders had je namelijk met een paar nepklokkies om je polsen gelopen. En met je superbaan en je veel geld, loop je toch wel voor Jan (het was toch Jan of was het A…) met de korte achternaam.
Dus even door de knietjes en de mensen bedanken die je hebben geholpen deze koop te voorkomen.

1 like

De volgende keer mag je me bellen. Dan verkoop ik je wel een nepper voor 800Euro.

sorry was niet aan jou

1 like

Ik vind dat jullie gelijk hebben. Ik werd boos, omdat voor mijn gevoel ik werd uitgelachen. Bij deze bied ik me excuses aan.

En inderdaad zonder jullie advies liep ik voor Ali met me neppe horloges.

Bij deze dank en nogmaals excusses

11 likes

Klopt. Ik heb deze gehad

2 likes

Die was als nieuw :smiley: Maar heeft weer niet dat Olympic achterdeksel?

Netjes dat je op deze manier terug komt op je reactie Raghdan! Geniet van je mooie aanwinst en tot de volgende aanwinst😉

Nee dat klopt. Maar het lijkt dus een terugkerend thema terwijl Omega dan weer de officiele sponsor was

De kast van het gekochte exemplaar is ook anders…

Blijft een mooi en bijzonder horloge :wink:

… een jaar later …

3 likes

Bij Longines is het trouwens mogelijk om een extract from the archives aan te vragen.

Mijn horloge staat als volgt in het Register omschreven: "Originally, the serial number 16’16x’xxx identifies a wrist-chronograph in stainless steel bearing the reference 8612, part of the Conquest collection. It is fitted with a manually wound mechanical movement, caliber 334 and was invoiced in April 1974 to the company William Rikkers in the Netherlands.

This model was initially made for the Munich Olympic Games in 1972"

1 like