Longines is niet meer verkrijgbaar bij de bijenkorf. Erg jammer, was laagdrempelig kijken daar.
Helaas gaan alle merken van de Swatch Group verdwijnen bij de Bijenkorf filialen…
Why Zo zonde.
Ongeveer twee jaar geleden heb ik mijn Longines Hydroconquest chronograph verkocht aan @Polstijd.
Altijd een beetje Sellers-remorse gehad dat ik deze weg had gedaan, maar Johannes was er erg blij mee.
Bij toeval kwam ik een Hydroconquest chronograph tegen in een advertentie.
Toen ik naar het serienummer keek, bleek dit notabene mijn bewuste ex te zijn. Afijn, lang verhaal kort: bod gedaan (te hoog waarschijnlijk) en gekocht. Deze middag door de post bezorgd.
Daarna gelijk maar op rubber gezet en als een klein kind zo blij (jaja, ik weet het: een kinderhand is echt snel gevuld). Voorlopig ben ik helemaal happy dat hij terug is.
Dat is ook een hartstikke leuk horloge, Top dat het ook je eigeste is…
Die heb ik ook gehad!
Het is een fijn en schitterend horloge!
Ik had hem om bij de geboorte van mijn tweede zoon! 🥲
Edit:
Ik zie dat het horloge wel wat ruwe tijden heeft gehad in de tussentijd (bezel). Is dat nog een beetje op te lossen?
Een skin diver…Die heb ik hier nog niet gezien.
Volgens mij moet er nog een zijn op het forum. Maar nee het is een uniek horloge, oftewel niet goed verkocht😉
Het is 1 vd longines’ die ik oversla omdat het naast mijn ldd te veel overlap heeft. Die skin diver is het mooist imo op de mesh.
Afgelopen vrijdag in A`Dam nog wel…
Erg vreemd. Vond het ook altijd wel leuk om even te kijken, als ik toevallig in de Bijenkorf was.
Die aluminium bezel-insert vond ik de voornaamste let-down van dit verder hele fijne horloge. De afgelopen maanden veel gezocht naar een alternatief hiervoor en denk hier een oplossing voor gevonden te hebben.
Bij Longines krijg je nul op request, deze leveren geen bezel-insert. Trouwens ze doen best moeilijk überhaupt om zoiets te verkopen.
Op een ander forum een generieke bezel gevonden welke schijnt te passen. Tenminste voor de niet-chrono broer. Ik ga de gok nemen en dus een keramische bezel-insert hiervoor bestellen.