Hou je deze?
Ja, deze blijft! Dat ik de andere Longines verkocht heb en aan het verkopen ben, heeft niets met het merk te maken, maar met mijn voornemen om de horloges die ik niet of nauwelijks draag te verkopen. Nog 3 à 4 eruit en ik zit op mijn gewenste aantal van (ongeveer) 15. Er zou best weer eens een mooie (vintage) Longines langs kunnen komen…
Blijf hier maar wachten op de spirit 37 mm, het is stilaan wachten op Godot. Heb vorige week een paypal claim geopend. 23ste niet verstuurd, wordt geld terug en dan moet ik hem na 5 maanden wachten toch ergens in levende lijve gaan zoeken.
Zal me leren nog online te kopen.
Welke kleur zoek je? Heb em bij vetscheidene juweliers op voorraad gezien en gepast. In Brabant… weet niet waar jij woont?
Champagne, moet eerst wachten tot ik de claim kan escaleren. Zoniet komt die mss toch nog maar heel veel te laat en heb ik hem dubbel. Heb er wel geen hoop meer op dat die nog deze maand verstuurd wordt. Echt abominabele communicatie met webshop. Woon in België
Wauwie. Retescherp👌
Dank je Kees, is je zulu onderweg?
Wow,prachtig horloge
Mijn broer komt volgende week naar Nederland, die neemt hem mee. Nog ff spannend dus.
Hoeveel Logines horloge’s heb je nu in de verzameling ?
Dit is nr 5. Ben nu ook voor de nieuwe record aan het vallen. Heb geen chronografen en hoef ik ook niet maar vindt em toch wel errugg mooi.
Ik heb zelf ook niet zoveel met chronografen maar deze is inderdaad erg mooi…. Vindt vaak de wijzerplaten veel te druk…
Iemand hier op hf had em een tijdje terug gekocht…
Kwam ik deze niet op MP tegen?