Longines only (Deel 1)

Over een paar daagjes viert die zijn 1e verjaardag. Nog steeds enorm blij mee!

Baalde vorig jaar stiekem wel een beetje dat er geen 40-mm was. Die 39mm Hydroconquest + 5 jaar garantie waren wel erg gaaf geweest. Oh, en natuurlijk een nog betere gangreserve, maar met 64uur klaag ik ook niet hoor :wink:

20 likes

Ik draag hem eigenlijk te weinig… Maar als hij weer eens uit de doos komt :heart_eyes::heart_eyes:

(Foto’s zijn een drama, IPhone SE :cry:)

18 likes

Nice! Prachtige klok is het toch ook.
Heb de mijne (41mm) nu bijna twee maanden en ben er nog onwijs blij mee.
Longines all the way :muscle:t3:

1 like

Zeker waar! :slight_smile:

1 like

Deze blijft ook prachtig met een heerlijk precies uurwerk!

18 likes

Trouw beatertje.

11 likes

Inderdaad, ik heb een speciale uitvoering hiervan onderweg.
Helaas heeft het postbedrijf Elta in Griekenland een cyberaanval waardoor ze momenteel het verzenden van pakketjes hebben stilgelegd, heb ik weer…:joy:

1 like

17 likes

Oh wow, speciale uitvoering. Ben erg benieuwd.
Wel balen van die cybelaanval zeg. Hadden wij enige tijd terug op de zaak ook. Weinig schade, behalve dat het veel tijd gekost heeft om alles weer te herstellen

1 like

21 likes

18 likes

Wat een sponsor geld! :innocent:

Longines bleek bereid een ruime €100 miljoen op tafel te leggen over de periode 2023-2027. Met nog eens dit bedrag als het daarna tot een verlening zou komen. Goed geld. Zeker gezien de malaise die de coronapandemie over de prestigieuze miljoenendans voor 's werelds beste springruiters uitstortte. Veel van de wedstrijden, op mondaine locaties als Monaco,

Kijk! Niet dat ik een vaste kijker ben, maar laatst zag ik enkel Rolex als sponsor van springruiter toernooi. Dacht al waar blijft Longines :innocent:

Of je nu F1, Tennis of golf kijkt, je ziet tegenwoordig enkel het Rolex groen. Ben wel ff toe aan wat blauws :joy:

Is natuurlijk ook de mooiste sport die er is :grin:

1 like

Zo is het maar net. Het was voor mij de reden om een Hydroconquest te kopen.

1 like

Geen Hypoconquest, of waren die uitverkocht? :scream:

2 likes

Ik twijfel er nog over, ik vind de nieuwe Zulu ook erg gaaf

2 likes

Net mijn nieuw horloge mogen ontvangen.

25 likes

Nice! Waar vandaan als ik vragen mag? Wilde deze laatst voor vrouwlief kopen maar is nogal lastig te vinden volgens mij.

1 like

Nice! Heel veel plezier met deze blinkende aanwinst

1 like