Longines only (Deel 1)

16 likes

Vanmidag gekocht bij S&C Maastricht , ik vind hem erg mooi in deze kleur.

29 likes

Vreselijk mooi! Goeie keuze, gefeliciteerd!

Prachtige keuze. Deze kleurstelling zie je minder vaak. Mooie NA, geniet ervan

Nog eentje voor de autisten onder ons( ik ook beetje) zoek het verschil. :grinning:

17 likes

Mooie combi zo met die blauwe band!

Groeten van z’n tweelingbroer op staal :blush:

9 likes

Erg mooi, heb deze maar denk dat jouw kleur erbij komt.

10 likes

Thanks!

Is een Barton strap. Staat normaal ook gewoon op staal.

1 like

Mooie band, waar heb je die vandaan? Heb zelf de groene 40mm, zou deze band mooi bij staan.

Groeten
Rutger

1 like

Mooi maar zet die binnenring aub gewoon recht. Neem aan dat je niets aan het timen bent, dus hup, driehoek op 12.

Groeten
Rutger

:stuck_out_tongue_winking_eye:
See what you did there…

Ben overigens geen autist, wel een LLD owner.

1 like

Heb een verschrikkelijk lelijke kras op de kast. Ik las iets over cape cod maar durf dat niet aan! Heeft iemand nog een tip?

2 likes

Fijn land, aardige mensen, mooie cultuur en lekker eten!:yum:

(Mooie vrouwen ook😇)

En hun bier (Hite) krijg je geen kater van😉

Ben er 3 maanden voor een project geweest (olie & gasplatform)

Njoy!:slightly_smiling_face:

2 likes

Op het gebied van vrouwen kan je als je het mij vraagt beter in Scandinavië zitten.
Verder prima, was hier een weekje voor elektronica gigant :wink: verder smaakte de pilsjes heerlijk met een heerlijke 26°

Ook jaren gewerkt, heb een voorkeur voor Aziatisch, mijn vrouw is een Aziatische😉

1 like

Prachtig mooi horloge

1 like

14 likes

Heb ik ook een keer gehad na een onder garantie vallende reparatie bij Longines. Ik heb hem teruggestuurd. Kreeg hem daarna netjes terug.

2 likes

Na 11 weken wachten heb ik eigenlijk geen zin meer om 'm weer op te sturen en weer te moeten wachten :sweat_smile: Ik ga 'm nu eerst gewoon lekker dragen en later eens kijken of ik er wat aan wil laten doen.

3 likes

15 likes

Dank je, het is een bandje van Bulang:

1 like