Longines only (Deel 1)

Voordeel van de LLD is dat er geen datum opstaat :wink: :rofl: :rofl:

1 like

De datum is zo goed zichtbaar hier voor mij zou dit een perfect horloge zijn als de datum weg was en er gewoon een 3 zou staan…Ga er niet op fixeren want je kunt het niet meer ontzien.:grin:

1 like

Ik moest het hebben.:grin:

5 likes

Ik heb ze vorige week naast elkaar gepast, beiden fantastisch mooi. Maar de Spirit 37 leek kleiner dan de BB36, zowel om de pols als op tafel. Qua draagcomfort beiden dik in orde en de maat voor mijn pols (16,5-17cm) geen probleem.

1 like

Bedankt voor je reactie! Dan weet ik 100% zeker dat de 37mm versie hem voor mij niet gaat worden. De Black Bay 36 is veel te klein voor mij (een verkoopster zei zelfs dat ze wel tegen mij kon gaan liegen, maar dat het horloge echt niet goed stond) Ik heb zelf behoorlijk dunne polsen (16,5cm) maar ben lang waardoor kleine horloges een beetje verloren ogen op mijn lange arm. Grote horloges of horloges met een lange lug to lug zijn dan weer snel te groot dus mijn range van wat prettig draagt is vrij beperkt.

Ik ga binnenkort maar eens een 40mm spirit passen denk ik :slight_smile:

1 like

37 en de 40 ook gepast… ook niet mega dikke polsen… meen 17,5 maar de spirit Zulu moet het gaan worden… iets langer sparen dan maar… en sowieso de zwart groene

12 likes

ldd net op oem rubber gezet maar die lugs zijn best scherp. Met de meshband valt het niet zo op.

2 likes

Eehmm… Had iemand nog een goede tip?

1 like

Ik zou het durven met een cape cod doekje. Band eraf, glas goed afplakken met tape. Rustig beginnen…denk dat je hem heel stuk weg krijgt.

Ik zou het met rust laten of aan de juwelier vragen… Het is allemaal te duur om te gaan prutsen omdat iemand op het internet zei…Niet tegensprekende alle goede bedoelingen van andere…:+1:

1 like

Wat zou een juwelier ongeveer vragen? Gemiddeld dan en uit jullie ervaring…

Dat durf ik echt niet te zeggen.

Sinds vandaag deze bad boy om:

20 likes

Yes.

Nee, ik heb de mesh nooit in mijn handen gehad, sorry. Ik wilde hem ook alleen op rubber.

Was abuis. Bericht verwijderd.

Weet iemand misschien een goede Longines AD in de buurt van Almere en omstreken?

Ik krijg onderstaande namelijk niet meer uit mijn hoofd, nadat @Meistersinger hem liet zien in wat dragen wij vandaag. Bedankt Jasper!

Wil graag eens gaan passen.

3 likes

Als je naar de longinessite gaat gewoon ff storelocator gebruiken.

1 like

Gefeliciteerd. De Skin diver is echt leuk en mooi :star_struck:

1 like

Begrijpelijk dat je voor de Zulu time wilt gaan :+1:t2:

1 like

Dank voor deze gouden tip. Enige AD die ze aangeven is er al bijna 2 jaar geleden mee gestopt :slight_smile:

Er zullen toch wel meer goede AD’s in de buurt zijn? Daarnaast was ik ook op zoek naar de ervaring die men had met de aangeraden AD.

1 like