Bedankt voor je reactie! Dan weet ik 100% zeker dat de 37mm versie hem voor mij niet gaat worden. De Black Bay 36 is veel te klein voor mij (een verkoopster zei zelfs dat ze wel tegen mij kon gaan liegen, maar dat het horloge echt niet goed stond) Ik heb zelf behoorlijk dunne polsen (16,5cm) maar ben lang waardoor kleine horloges een beetje verloren ogen op mijn lange arm. Grote horloges of horloges met een lange lug to lug zijn dan weer snel te groot dus mijn range van wat prettig draagt is vrij beperkt.
Ik ga binnenkort maar eens een 40mm spirit passen denk ik
37 en de 40 ook gepast… ook niet mega dikke polsen… meen 17,5 maar de spirit Zulu moet het gaan worden… iets langer sparen dan maar… en sowieso de zwart groene
Ik zou het met rust laten of aan de juwelier vragen… Het is allemaal te duur om te gaan prutsen omdat iemand op het internet zei…Niet tegensprekende alle goede bedoelingen van andere…
Ik heb zojuist de Lindbergh Hour Angle Watch op een MIL-SPEC Hybrid Premium Canvas & FKM Rubber Quick Release gezet. Gekocht bij Localtime Ltd. www.gregoriades.com op Cyprus! Duurde ongeveer anderhalve week voordat deze binnen was maar dan heb je ook wat. Communicatie was prima met deze ondernemer!
Ik was het “zweten” van de Colareb (gedemonteerd te zien op de eerste foto) in de hitte een beetje zat en zocht naar een canvas / rubber combi. Aardig gelukt denk ik zo Het subtiele zwarte rubber randje past mooi bij het zwart van de Romeinse uuraanduiding.