Zoiets?
U vraagt, wij draaien
Eerste ontwerp zou prima zijn, eventueel een rond datumvenstertje op vier uur…
Ik trek de combi uurmarkers met minute track niet zo goed, met name de minuut voor en na de uurmarkering. Kun je hier ook een verbetering voor implementeren
Om het voor mij echt af te maken de achtergrond vd datum zwart en het cijfer in wit. Verders superleuke creaties, mail ze ff naar st. Imier.
dus het wordt een zwarte dial met groene bezel, datum op 4,5 in zwart wit met de 3 6 9 en 12 zonder minutetrack…Klinkt als typisch nederlands polderen…
Wow. Photoshop skills
Sorry, ik weet niet hoe je gewoon hier iets kunt posten…
Deze folder wilde ik laten zien: uit de jaren 60 en uit de Franse Ardennen:
Als iemand dit verzamelt mag je de papieren versie hebben…
Leuke folder Bas!
Toevallig (eigenlijk niet) zit ik vlak bij Charleville; we hebben hier nl. een vakantiehuisje. Een paar dagen geleden was ik in de stad en ik weet niet welke winkel er nu zit, maar in elk geval geen juwelier/horloger meer. Volgens Google map zit er ‘moa’ (modewinkel?) En ernaast, dus nr. 19 , is of was Landis, maar die is pas verbouwd en heet nu anders geloof ik. Verkocht eerder Tissot, maar nu alleen nog maar modemerken. Helaas dus geen Longines meer in Charleville, ook niet bij de enige goede juwelier, Moglia.
Het zijn natuurlijk allemaal zinloze en nutteloze weetjes, maar ja, wat dacht je van onze horlogehobby?
Je zult vast iemand blij kunnen maken met de folder en ik vind het - als Longines-liefhebber - leuk dat je hem gepost hebt.
Ik heb hem van de zaterdagse rommelmarkt in Sedan. Daar ben ik vaak. Ook daar geen juweliers met grote merken. De Franse Ardennen zijn erg verpauperd. Maar wel leuk! Waar zitten jullie precies?
Weet iemand welke dit is? Het ref nr komt elke keer met een andere longines terug als ik daar op zoek.
Ps, kreeg het niet beter gepost.
Zou L2.619.4 kunnen zijn. In ieder geval onder de noemer “Avigation Special series (white)”
Top, dat is em idd… Echt, als ik er niet uitkom ben jij er… wat vind jij ervan, die longines? De band is niet origineel.
Ik kon me herinneren dat deze hier wel eens voorbij is gekomen. Na even zoeken:
Ik vind de vorm van de wijzers wel vet. Maar de plaat laat toch wat te wensen over. Ik vind er, ondanks de opgelegde cijfers, vrij weinig dynamiek en diepte in die vlakke witte plaat zitten.
Dat is em inderdaad op die foto…Ik zie wat je bedoel maar op deze is de 6 tenminste niet half afgekapt zoals op andere modellen. Ik heb toch ff een offerte gevraagd.