Longines only (Deel 1)

Klopt, maar hij vroeg specifiek naar longines… En dat werkt. Voor mij printten ze de bon uit in de winkel…Als je 2 horloges koopt zou ik het in 2 x doen.:+1:

1 like

Hier sluit ik me volledig bij aan. 19 jaar geleden mijn Seamaster hier gekocht toen we gingen trouwen. Begin dit jaar de Spirit toen ik 50 werd. Hele fijne zaak met vriendelijk en deskundig personeel.

Groeten
Rutger

2 likes

Ik sluit me daar ook bij aan. In de periode van 2007 tm heden totaal 7 horloges gekocht. Wel een keer een wat minder leuke ervaring met een verkoper gehad, maar dat is prima afgehandeld verder.
Gewoon een erg fijne zaak waar je op een normale manier behandeld wordt en niet alsof je uit een koninklijke familie komt, zoals bij Nespresso-zaken. Even off-topic hoor, maar daar voelde ik me altijd (ik drink geen Nespresso meer) zóó niet op mijn gemak door dat gemaakte tenenkrommende klantvriendelijkheid.

2 likes

Heel verstandig :+1:

1 like

Interessant, specifiek voor deze korting-constructie, of in het algemeen? Ik zou juist verwachten dat als je een “grotere bestelling” doet dat meer over de prijs te praten valt?

Ik vind deze constructie makkelijker op de ‘goedkopere’ horloges. Meer als 10 procent is meestal echt een uitdaging rond de prijsstelling van deze 2 horloges.

1 like

12 likes

Pfff, elke keer als ik deze zie baal stiekm toch wel een klein beetje dat ik niet de 39mm heb. Ben nochtans heel erg blij met mijn 41mm.

2 likes

Het is een subtiel, maar toch wel lekker verschil :ok_hand:

2 likes

8 likes

X-post

35 likes

Stuur ze eens naar longines Frans. Benieuwd of ze reageren. Je maakt gewoon superfotos.:+1:

4 likes

5 likes

Haha suffies

https://www.google.com/search?q=longines+big+eye&client=ms-android-samsung-gs-rev1&prmd=sivn&sxsrf=ALiCzsbwQ2w0L6ySTE4kegQBq71Jc-p9cA:1667732261700&source=lnms&sa=X&ved=2ahUKEwisxqfospn7AhXWuaQKHQ6KBqIQ_AUoAHoECAwQAA&biw=360&bih=619&dpr=2#scso=_SqNnY5bdIPaN9u8Pg7aKoAU_21:989

Deze ook maar weer een keer posten: Longines Admiral chrono.

9 likes

Mooi ding, lang niet gezien.

Erg fraai… :heart_eyes:

1 like

Dank je. Nu nog een tuxedo en dan zijn mijn dressers van longines klaar… denk ik.:grin:

1 like

13 likes

X-post

18 likes