Longines only (Deel 1)

14 likes

13 likes

Zag vandaag deze nieuwe toevoeging aan de Flagship collectie. Heel erg calatrava-esque. Warm door de eggshell dial maar zonder faux vintage sausje. Helaas wel aan de grote kant met 40mm. Op de website staat hij ook met zwarte band, geeft hem al helemaal een ingetogen klasse uitstraling.

18 likes

Jammer inderdaad. Nog interessanter is de lug-to-lug afstand. Dat is wel een dingetje met Longines en loopt soms tegen de 50mm aan.
Design vind ik erg aantrekkelijk, maar 37-38mm diameter was perfect geweest.

1 like

5 likes

x post.

15 likes

21 likes

Blijft lekker deze 1935 remake

19 likes

Vandaag opgehaald bij een forumlid. Erg blij mee.:+1:

25 likes

Heel mooi!

1 like

Mijn poging van vandaag om iets lichtelijk artistieks te doen:

24 likes

Titanium moeren en boutjes?:wink:

1 like

Hahaha nee helaas gewoon A2-70 (AISI 304) :laughing:

1 like

Prachtig horloge :sweat_smile: ben daar een hele tijd terug heeeel lang naar op zoek geweest maar was lastig te vinden toen der tijd……

Geniet ervan :ok_hand:t2:

1 like

Gefeliciteerd, leuk je te ontmoeten en hij staat je goed!

1 like

Dank, ik ben er heel blij mee. Het is een echte GADA. :wink:

Ik ken het probleem, ik heb een half jaar gezocht en toen maar de hoofdprijs betaald. 🤷

1 like

Ik overweeg om twee Longines te gaan kopen (een DolceVita voor mijn vrouw en een Spirit 40 voor mezelf). Kan ik in Nederland een schappelijke korting verwachten, of is dat verleden tijd?

Tips voor dealers waar er eventueel goed te praten is over prijzen?

Van Willigen in Den Haag hele goeie ervaringen mee… redelijk en vriendelijk personeel. Geld is natuurlijk niet alleen de reden . Service en beleving tellen ook mee… anders is een internetaankoop bijna altijd goedkoper.

3 likes

Als je een bankrekening hebt bij ing kun je je rentepunten gebruiken voor kortingsbonnen bij s&c. Scheelt je 250 per horloge wat neer komt op ongeveer 14 procent per horloge.

1 like

Goeie deal, maar niet in de webshop en andere regeltjes:

1 like