Mooi man! Gefeliciteerd, welke diameter is dit?
Blijft mooi! Draag hem ook graag. En met zoveel bandjes te combineren.
De 40mm. Op het zwarte bandje draagt ‘ie meer als een 38-39mm. Dankzij de langere lugs toch best veel “wrist presence”. Fijn maatje wat mij betreft!
Lange lugs. Welkom bij longines!
Heel tof, maar geen datum? Beter!
Ja de no date was een van de redenen om voor de titanium versie te gaan. De groene en zilveren stalen Spirit vind ik ook heel mooi, maar ik kan me niet over dat datum-gat in de wijzerplaat heen zetten.
Zie de 37mm spirit hier nog maar weinig voorbij komen. Wel veel die er een gepast hebben zo te zien.
Ik heb ze besteld maar ben al eeuwen aan het wachten en vrees dat ze dit jaar niet meer komt.
Ik heb 27 september de Spirit 37mm met champagne wijzerplaat besteld en er werd toen 6 tot 8 weken levertijd aangegeven. Eergisteren kreeg ik een mailtje dat ik 'm op kan halen.
Vrijdag na werk met piepende banden richting horloge.
Omdat ik na 8 weken een lichte irritatie op voelde komen heb ik contact opgenomen met Longines en zij gaven aan dat het horloge niet op voorraad is en het gemaakt wordt zodra het besteld wordt.
Jezus mia, verklaart wel veel. Jij hebt ze dus al? (Hier eind augustus besteld)
Over 48 uur kan ik 'm in ontvangst nemen.
Thuis even bewonderen, daarna het kwijl er af vegen en dan wat foto’s plaatsen hier.
Wel apart dat jij de jouwe nog niet binnen hebt terwijl je eind augustus de bestelling hebt geplaatst.
Wist ook dat het een lange levertijd was (wel niet dat ze niet echt in stock zijn) dus nog niet veel vragen gesteld, zal ook maar eens navraag doen (bij webshop, helaas geen ad). Zeker veel foto’s plaatsen!
Ik zie de 37mm champagne Spirit (en enkele andere kleuren) altijd op voorraad bij de Bijenkorf in Eindhoven. Mocht iemand 'm in het echt willen gaan kijken/passen.
Van Baal in Nijmegen heeft hem ook op voorraad