Longines only (Deel 1)

16 likes

12 likes

Mooi om te zien en ook nog prachtige techniek.
Wat wil je nog meer?

1 like

Mijn witte Conquest 39mm…heerlijk klokje

13 likes

De VHP is ook best een fotomodel :sunglasses:

16 likes

Wat vindt iedereen van de nieuwe Longines Spirit:

Ik vind deze (op foto’s en filmpjes) prachtig en heb het horloge besteld bij mijn AD, wel de 40mm variant. Ik ga er vanuit dat hij in het echt mooier is dan op de foto’s en filmpjes :grinning:.

19 likes

Ik ben wel een beetje jaloers :wink:
Op de filmpjes vind ik 'm ook al super tbh

1 like

Longines ultronic tuningfork

14 likes

Ik ook, hopen dat hij in het echt niet tegenvalt :grinning:

Zijn er meer van jullie die problemen hebben (gehad) met de VHP? Ik heb volgens mij een van de eerste modellen die in Nederland te krijgen was opgepikt (december 2017) Na 2 jaar en 7 maand is de batterij leeg en stond hij op EOL.

Nu opgestuurd naar Zwitserland, Nederlands service center heeft hem doorgestuurd…

Oef die strap is mooi… waar heb je die gekocht?

Edit: net teruggescrold en je NA topic link gevonden… mooie combi :+1:

1 like

Hmm vreemd, ik heb er nog geen last van gehad. Als je een van de eerste modellen had, kan het ook niet komen doordat hij voor langere tijd zonder spaarstand in de etalage heeft gelegen. Valt het wel gewoon onder de garantie (ookal is deze maar 2 jaar)?

Waar het nu naar uitziet wel… ik zal het je weten zeggen binnen 6 tot 8 weken ( schatting :no_mouth:)

1 like

Dank je wel!

Precies, :point_down:

Dus in die zin zou die nieuw te verkrijgen moeten zijn bij een AD of ‘gewoon’ de website van Longines zelf.

De

Is inderdaad wat mij heeft overtuigd.
Nogmaals mijn dank :slight_smile: , morgen is die weer aan de beurt.

AD kan hem sowieso bestellen voor je. Ik meen mij wel te herinneren dat ze (in vergelijking tot het horloge) wel redelijk prijzig zijn. Maar als het een goede rubber strap is :man_shrugging:

200,- tot 225,- euro voor de straps met buckle

1 like

€220 in 2018… heb navraag gedaan toen. Vond 25 procent van horloge waarde iets te veel van het goede…

1 like

Ik kan ze rechtstreeks bij Longines bestellen, als Certified Watchmaker. Met €200,- moet het kunnen.

Ik vond dat toen ook iets te gortig

die van mij is van april 2018. Nog geen problemen mee.
Gr
Henk