Longines only (Deel 1)

Ja ze proberen er het maximale uit te halen.
Merken we ook met losse onderdelen, helaas :money_with_wings: :money_with_wings: :money_with_wings:

1 like

Vandaag eindelijk het pakketje binnen, zeer welkome aanvulling op de collectie… :sunglasses::blush:

21 likes

Draag hem niet vaak, maar met de datum bij de 6 uur ipv de 3 uur, maakt het hem wel helemaal af

11 likes

Zeer fraai! :ok_hand:

Blijft een stoer horloge.

1 like

Heerlijk horloge en top prijs/kwaliteit verhouding :slight_smile:

1 like

Dat mag van Longines best wat vaker gezegd worden.
Een paar weken geleden een gouden Longines Flagship Automatic met een 340 uurwerk voor groot onderhoud op de werkbank gehad. Het horloge was een cadeau in 1962 voor de klant.
Na afloop ging het horloge weg met een gangreserve van 45 uur en liep het +2 seconden per dag voor.

Niet slecht na 58 jaar in actieve dienst.

Cheers,
Lowieke.

4 likes

Heel gaaf!

Het is jammer dat Swatch Longines niet beter positioneert onder Omega, zoals Rolex Tudor positioneert. Gezien de historie verdient Longines meer. Te weinig focus, te veel modellen.

6 likes

Mee eens.
Longines verdient absoluut beter :2nd_place_medal:

3 likes

14 likes

Vloeken in de kerk wellicht maar ben een fan lekkere curved rubber strap…

Voor de Conquest 39mm helaas niet te krijgen…of toch wel???

Via Ali een 19mm rubber strap besteld met goede recencies voor nog geen twee tientjes…we gaan zien of het wat is :grimacing:

Leuke is wel inclusief Longines inscriptie…

Keep you posted


2 likes

Mijn beste,

Schitterende Longines!!
Mooie kleur schakeringen - licht inval.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Dank je wel! Ik draag hem ook steeds weer met veel plezier. :slight_smile:

Ik ben bang dat ze dat fotootje hebben ‘geleend’ om hun product te verkopen… Lijkt namelijk wel heel veel op het origineel…
Zie Longines only

Desalniettemin, de Chinese handel deinst nergens voor terug…

1 like

Dacht ik in eerste instantie ook…maar kreeg na bestelling een bericht van verkoper of het voor een Longines was ivm instriptie logo op sluiting. Dus idd die chinezen deinzen nergens voor terug…:joy:

Dacht ik in eerste instantie ook…maar kreeg na bestelling een bericht van verkoper of het voor een Longines was ivm instriptie logo op sluiting. Dus idd die chinezen deinzen wrs nergens voor terug…:joy:

Maar we gaan het meemaken, eerst zien dan geloven.

1 like

Ik krijg m deze tegen is maar mijn mening best mooi enig idee wat deze ong voor waarde heeft?

2 likes

Ik geef je er €50 euro voor

Ik bied 51 euro, laat je niet afzetten door @Vincent1802 !!!

1 like

Potver. Bij nader inzien verhoog ik mijn bod naar 200