Longines only (Deel 1)

Als het er ooit mag komen misschien qua prijs wel vergelijkbaar met de chrono o.i.d?

1 like

Net opgehaald: Hydroconquest! Het grijs en de sunburst op de wijzerplaat… Wauw! Happy!

IMG_20201028_135947

30 likes

Mooi, gefeliciteerd :grinning:

1 like

Mooi zeg! De lume op dat nieuwe model HC lijkt een stuk beter dan op het oudere model (die ik zelf heb).

1 like

Schitterend :ok_hand:
Gefeliciteerd

1 like

Bedankt mensen!

Soooww, die zwarte met groene bezel ziet er vet uit! Zo’n zwarte plaat met blauwe bezel of blauwe plaat met zwarte bezel trouwens ook. Thanks voor het photoshoppen man! Mocht je meer info hebben over de kosten van zo’n bezelinsert hoor ik het graag. Ik vond zo’n zwarte hydroconquest altijd een beetje saai en een groene net wat te aanwezig. Als het mogelijk is om een bezelinsert te plaatsen ga ik misschien wel een zwarte hydroconquest kopen en haal ik een groene en een blauwe bezel erbij.

1 like

Mooi ding! Hoe bevalt de sluiting bij jou? Ik heb weleens dingen gehoord dat die iets tegenvalt.

1 like

Sluiting is ouderwets, maar sluit prima. Iets meer micro adjust had fijn geweest en de duikersextensie durf ik aan niemand te laten zien, zo cheap is die. Maar voor het normale gebruik, is het prima. Heb wel de rubber band ook onderweg, die lijkt een mooiere sluiting te hebben.

1 like

Mijn klassieker, maar krijg er nog steeds geen klik mee.

8 likes

Onderweg na volledig onderhoud

Houden of niet houden…

39mm Hydroconquest

6 likes

Longines buddies met m’n collega @jcam ! :joy:

10 likes

Nice haha! Hoe bevalt ie tot nu toe?

1 like

Ja goed. Band had iets steviger gemogen van me, maar heb de rubberen onderweg.

13 likes

Jammer dat er ook qua nieuws weinig meer besproken lijkt te worden hier. De bronzen LLD met groene dial, of de iets eerder aangekondigde blauwe LLD. Benieuwd wat men hier daarvan denkt!

11 likes

Mee eens, terwijl het zo’n fijn merk is.
Ik gooi ook een diamantje in het mandje van de Lange Weiden…eens kijken of dat wat reuring geeft.

1975, dus 45 jaar oud, en wat een schoonheid…

20 likes

Ben er nog steeds erg blij mee :grinning:

34 likes

Zag de witte variant en kan niets anders zeggen dat 't voor de prijs een erg mooie horloge is. Zowel kwa kast als wijzerplaat :ok_hand:

1 like

In het echt bewonderd toen ik m’n Hydroconquest ging halen: Wauw! Onwijs mooi en goed afgewerkt. Deze snap ik wel ja. Geniet ervan!

1 like