Die VHP blijft lekker he?
Ja hij blijft boeien.
Heel mooi horloge zeg, graag meer foto’s
190 euro nieuw. Ik heb nog een gebruikte liggen die weg mag. Graag een privebericht bij interesse.
Door het design van de Tudor Black Bay modellen zat ik eens te denken hoe het zou zijn als de Hydroconquest een andere kleur bezel had t.o.v. de plaat. Ik heb even in photoshop wat edits gemaakt.
Ik vind sommige combinaties er best wel aardig uitzien.
Gezien ik een blauwe plaat heb ga ik misschien eens bij een service center informeren of het mogelijk is een bezelinsert los te kopen en wat de kosten daarvan zouden zijn. Als de kosten te overzien zijn zou ik configuratie 2 wel eens in het echt willen proberen.
Wat denken jullie van deze combinaties?
@Lowieke Jij kan vast wel vertellen of zo’n bezel apart bestellen mogelijk is?
Knap gedaan! Ik had eigenlijk ook wel een plaatje van een zwarte wijzerplaat met groene bezel willen zien, a la Rolex “Starbucks” of vise versa. Dat lijkt me er nog best aardig uitzien.
Goeie! Ik zal die er vanavond ook nog in gooien
Ik vind de zwarte wijzerplaat met blauwe lunette en andersom best aardig maar het origineel blijft naar mijn mening het mooiste!
Ben benieuwd wat er uitkomt. Loop zelf ook al een tijdje met deze gedachte en te zoeken naar een zwarte bezel voor mijn blauwe hydroconquest (pre ceramic model).
Oehh die groene met zwarte plaat is best goed gelukt
Helemaal mee eens.
Toch wel gaaf die groene lunette met zwarte wijzerplaat!
Ik ben nog 1 edit aan het maken, die wordt ook wel heel vet!
Stay tuned!
Nou deze edit duurde wat langer…
- Een halve lunette van de blauwe HC knippen
- Alle markeringen van de lunette halen
- De aanwezige cijfers van de originele lunette kopieren
- Nieuwe cijfers van de bestaande cijfers maken (bijv. 2x een “3” gespiegeld om een “8” te maken)
- GMT wijzer van de VHP gmt kopieren
- nog wat kleine aanpassingen
Maar dan hebben we nu wel een Hydroconquest GMT
En een boutique editie
Haha geweldig! Maar serieus gaaf, hoeveel zou Longines hiervoor vragen