Hele mooie foto!
Wow prachtig!
Ja hoor, van het meest uiterste puntje meet ik iets meer dan 49mm.
Thnx!
Helaas wat te fors voor me
Ik weet niet wat je polsomtrek is en smaken verschillen uiteraard maar ik vind de maat perfect voor mijn pols (17 cm polsomtrek) en voor het type horloge. Lugs blijven netjes (ruim) binnen de pols .
Tijdje geleden vond ik de spirit niks. Nog niet gepast. Maar intussen staat die wel op de ‘shortlist’ tot een ca 2k. Blauw of ‘wit’ zou de voorkeur genieten.
Hoe zou je de lume beschrijven? Gloeit die een beetje lang of?
Nice! No date…
Even alvast een spoiler, deze komt binnenkort in het blauwe gedeelte (als is het met twijfel). Hij is te mooi om haast geen draagtijd te krijgen…
De lume vind ik verbazend goed. Een stuk beter dan mijn HydroConquest Ceramic, qua sterkte zelfs vergelijkbaar met mijn Breitling Superocean en blijft ook lang gloeien!
Ik zou hem uiteraard even gaan passen, in het echt veel mooier door de lichtinval op de gepolijste details op de wijzerplaat.
Was een typo. Heb er wel een paar omgehad. Werd met de spirits doodgegooid paar weken geleden. Bij diverse ad’s alle kleuren op voorraad… Vond de witte wel wat hebben. Nja wit heeft iets wit op achtig. Niet echt wit. Of toch blauw… Hmmm.
Mooi om te weten dat de lume niet teleurgesteld.
Heeft een van jullie toevallig een idee wat dit bandje zou kosten met sluiting? Ik zou er namelijk graag nog een kopen. En ervaring met de lld mesh op deze heritage diver? Past dat?