Longines only (Deel 1)

Oh, vind je de stalen band niet mooi/fijn? Ik vind deze namelijk erg comfortabel.

Heel veel draagplezier!

Lug to lug 50 mm toch??

Erg mooi horloge

Nieuwe horween barton! :grin:

12 likes

Hoe bevalt het horloge? Heb je wat extra foto’s ook? Ik heb budget vrij kunnen maken en overweeg om ook een Spirit te gaan kopen :grin:

3 likes

Leuk, welke kleur wijzerplaat heb je in gedachte?

1 like

Blauw in 40mm :slightly_smiling_face:

1 like

Ik heb al verschillende Longines gehad en daarvan is dit echt het best afgewerkte horloge tot nu toe. De kast is super scherp, de wijzerplaat is prachtig en het saffierglas perfect ontspiegeld.

Enige dat ik wellicht liever anders had gezien is de lugmaat (21mm) en iets meer afwerking of kadrering rondom het datumvenster (of helemaal geen datumvenster, nog beter ;)).

Ik zal binnenkort eens wat foto’s maken.

2 likes

Mooie foto, de vorige, met het 35mm objectief! Dat moet ik ook eens gaan doen! Welke Fuji camera heb je?

1 like

Wat een prachtig horloge is dit. Ik ben hem gelijk gaan opzoeken. Mooi dat deze met een bruin lederen én de groene band komt.
Hebben we hier eigenlijk een knopje dat we een gespot horloge op een ‘wens’ of ‘wil ik’ kunnen opslaan binnen je account?

7 likes

24 likes

Thanks!
Ik gebruik een X-T3. Die 35mm is echt top! Ik gebruik hem voor nagenoeg al mijn horloge foto’s (sommige lukken wat beter dan anderen :sweat_smile:)

Hier nog een overblijfsel van mijn HF fotochallenge inzending, tevens met de 35mm gemaakt

12 likes

Mooi licht.
Ik ga binnenkort ook eens meedoen met zo’n wedstrijd, twee leuke hobby’s!

1 like

18 likes

IMG_20210103_121723

14 likes

Op een nieuw bandje van Barton (in Gingerbread). Vind de combi frisser ogen dan 't standaard bruin

28 likes

Wat is dit toch een heerlijk horloge…

14 likes

Nog steeds erg blij met mijn Master Collection moonphase. Cadeau gekregen van mijn vrouw toen we in oktober 12,5 jaar samen waren.

39 likes

3 likes

Evidenza vandaag weer.

11 likes