Heel mooi!
Ik was nog steeds niet zo heel gelukkig met de strap op mijn Longines Railroad, en toen zag ik deze “Glossy Khaki Grey” alligator strap van Delugs op Instagram op een heel mooie GS met een qua kleur vergelijkbare dial … Wederom aangenaam verrast met de kwaliteit van Delugs Straps. Deze ziet er eigenlijk beter uit dan de (veel duurdere) Rios1931 Spitfire die ik onlangs aan mijn Spirit heb gezet…
De enige Longines nog in m’n collectie
Voor de oplettende kijker: andere broek en schoenen dan 25 dagen geleden.
Wat is de ref van deze? Heel mooi
Dank je, de referentie van deze Longines is L1.642.4.
Is dat zo uitzonderlijk, dat je het maar even vermeldt?
Nice watch btw!
Vanmiddag mijn nieuwe Longines opgehaald, een model wat je niet zo vaak ziet!
Mooie guilloche dial en blauwe wijzers, maar erg lastig op de foto te krijgen…
Jammer van datzelfde overhemd.
Hoe bevalt dit horloge? Heb er ook al een tijd serieuze interesse in
Wel op alligator dan
Ik heb hem echt pas nét. Tot op heden bevalt hij erg goed. Dit is wel het kleinste model automaat, groter past/staat me niet.
Wat mij, zo snel, opvalt is dat het horloge erg glimt. Ik moet er dus echt voorzichtig mee omgaan om er niet al snel (teveel) krassen op te krijgen. Echt een dress-piece dus. Alligator lijkt mij ook erg mooi (heb al een donkerblauwe bij monstraps besteld), maar ik heb hem bewust op staal gekocht omdat die banden achteraf erg duur blijken te zijn.
Heeft iemand die?
Ik heb hem nooit in de etalage gezien. Maar ja, ik zie de laatste maanden dan ook heel weinig etalages.
Heb deze ook al een tijdje op mijn radar staan. Al een paar reviews gezien, maar geen info over de release te vinden Ook op de Longines website niet…
Goed gezien! Wel gewassen en zelf gestreken…
Staat toch gewoon op de website? Leuk model, alleen jammer telkens van die 3 bar WR…
Zie die 3 bar wel bij meer modellen van longines op de site, best een afknapper bij een redelijk prijzig horloge
Moet toch wat vaker kijken voor ik dingen post laatste keer dat ik keek dus