Longines only (Deel 1)

Prachtig! Denk dat ik door het halve collegegeld van volgend jaar ook maar eens een lld op bor ga overwegen!

1 like

Band is zeker mooi, de achtergrond volgens mij ook :sunglasses:

1 like

11 likes

13 likes

Zeker aan te raden, qua looks is het echt prachtig! Qua kwaliteit ben ik er nog niet helemaal over uit! Denk dat ik volgend weekend even een kleine review erover schrijf, zal je erin taggen zodat je weloverwogen een beslissing kan maken :wink:

1 like

In de wintermaanden 30 graden op de bol is heerlijk! Hoewel ik toch wel jaloers was op jullie toen er daadwerkelijk geschaatst kon worden!

1 like

Had graag met je geruild :grinning:. Alhoewel we nu ook niet mogen klagen hier

1 like

41mm en de rubber band: Super comfortabele combinatie.

17 likes

Eindelijk…mag ik meedoen, heeft even geduurd om hem te vinden…

20 likes

Erg mooi horloge, gefeliciteerd! duurt even maar dan heb je ook wat :grinning:

1 like

Heel blij mee en waar kunstwerk…

2 likes

9 likes

9 likes

Na langere tijd zoeken van info en meelezen in deze en andere draadjes, mag ik vanaf vandaag eindelijk meedoen hier :blush:

Vanmorgen mijn eerste ‘echte’ horloge in ontvangst genomen. Ontzettend blij met mijn HydroConquest!

27 likes

Gefeliciteerd met je eerste echte :wink:
Mooie kleur trouwens. :ok_hand:

1 like

Voor het eerst in weken maar weer eens wat anders om dat m’n Grand Seiko NA. Ben er nog altijd blij mee, hoewel ik me nu meer erger aan die lelijke datum/halve 6 dan destijds bij aankoop.

18 likes

Maar wel een stijlvol horloge, lekker om houden voortaan!

1 like

Gaaf hoor, gefeliciteerd!!

1 like

Nice! Goeie keus, de blauwe :sunglasses:

1 like

Iemand een goede tip voor een mooie NATO voor mijn nieuwe aanwinst? Om verschillende banden eens te proberen is de eerder door @AA-79 bestelde rubberen band inmiddels ook besteld.