Longines only (Deel 1)

The most special watch I have.

17 likes

6 likes

Zeer knappe horloge met duidelijke en logische uitleg. Dit is ook de reden waarom ik tegenwoordig meer quartzen heb dan automaten. Mooie techniek trouwens die VHP

3 likes

15 likes

Nieuw bandje op de LLD gezet:

35 likes

Mooie combi!

25 likes

Mooi hè? :wink:

12 likes

Ik heb de serviceafdeling van Longines bericht omdat deze binnen de garantietermijn (na 6 maanden) 20s afwijking heeft:

Ik heb echter geen geschreven reactie ontvangen. Alleen een service doosje om hem op te sturen. Is dit de normale gang van zaken bij longines? Ze hebben namelijk niet bevestigd of dit onder de garantie opgelost wordt.

3 likes

Gewoon even mailtje sturen ter bevestiging, reageren meestal heel snel. Komt vast goed!

Vandaag de LLD weer eens om, topper :sunglasses:

13 likes

12 likes

Ik zie net een bericht van worn&wound over de nieuwe Longines Silver Arrow, 38,5 mm en minder dan 10mm dikke automaat.

Deze post had ik liever niet gezien :upside_down_face:

download

29 likes

Heel mooi :ok_hand:

Prachtig!!!

Mooi zeg, ik ben benieuwd hoe de indices er in het echt uitzien!

Dat heb ik bij jouw post nu ook :joy:

2 likes

Weet niet of het al voorbij is gekomen, maar kennelijk is er een nieuwe HydroConquest two-tone lijn. Bij Ace staan ze al in de webshop. Ik vind het best geinig, maar weet niet wat ik van de gouden kroon icm de crownguards vind…

14 likes

Ik vind het fraai. Ik denk beter dan wanneer enkel de bezel goud zou hebben. Dan zou het lijken of er een aftermarket bezel op gezet is. Door de kleur terug te laten komen, maar niet overdadig, is het een smaakvol geheel.

14 likes

Net de Uncle Seiko Beads of Rice erop laten zetten! Ben er nog niet helemaal uit of ik hem mooier vind dat mijn khaki nubuck bandje, maar het voegt wel toe aan de retro feel van het horloge!

13 likes