Longines only (Deel 1)

13 likes

Fifty shades of grey…

16 likes

Wat is dit voor band en sluiting? Of heb je dat wellicht al beschreven?

Inderdaad. Ik begon hem eigenlijk steeds aantrekkelijker te worden. Hoe moeilijk kan 100m zijn? Het is geen ding van 3 tientjes. Misschien niet heel noodzakelijk voor iedereen, maar 50m is in mijn beleving gewoon gedateerd. Als een auto zonder ABS :joy:

1 like

Wat doe jij dat horloge toch aan? :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Dat rubber staat toch wel erg lekker🤤

11 likes

Nog zo’n Ali special. Maar vind deze niet zo’n succes. Heb m er gelijk weer afgehaald :sweat_smile:

Ja, ik weet niet wat me bezielde :joy:

2 likes

Meer plaatjes!

10 likes

Ja, die 6 is best een misser. Is dat omdat door de techniek binnenin de datum niet hoger zichtbaar kon?
Mijn BigEye heeft ook wat uitsnedes uit cijfers maar die zijn redelijk accepteerbaar. Deze 6 had wellicht beter gekund. Buiten dat is het een enorm mooi horloge.

25 likes

Ja, ik ben er ook nog steeds blij mee. Heerlijk plat, mooie maat en dat patroon op de plaat is ook heel mooi. Als je niet te veel naar die 6 kijkt is er niets op aan te merken.

Kijk, meneer doet aan upgraden :smile:
Dit is pure verfijnde en delicate klasse.
Ben helemaal weg van die 3, 6, 9, en 12

Heel heel mooi, gefeliciteerd!!!
(weggekaapt bij @anon34385602 zn winkel he :ok_hand: )

2 likes

Haha, goed onthouden. Thanks! Inderdaad bij Niglos vandaan. De Poljot ingeruild op deze beauty. Die Art Deco cijfers vind ik echt geweldig.

2 likes

Die coronaworkouts doen wonderen. Mijn pols is twee keer zo breed geworden!

(Of is het horloge gekrompen? :wink:)

18 likes

17 likes

Ik zit de laatste tijd steeds vaker te kijken naar de Spirit met blauwe plaat, is toch wel echt een mooi ding.
De aanschaf hiervan zou wel nogal wat overlap in de horlogedoos veroorzaken, ik heb immers al een Hydroconquest en een VHP met blauwe plaat, dat wordt wel veel in dezelfde richting.
Nu zat ik dus ineens met het idee te spelen om de HC en VHP te verkopen en een Spirit te gaan halen, de verkoop bekostigd dan ook een groot deel van de aankoop.

Het is nog maar een hersenspinsel, ik ga sowieso de Spirit eerst eens passen etc. Wat denken jullie?

HC + VHP

Spirit

  • Hydroconquest + VHP
  • Spirit (40mm Blauw)

0 stemmers

5 likes

Lastig. Want je hebt twee hele mooie. De Spirit is zeker net zo mooi als de andere maar dan kun je niet meer wisselen.
En de VHP verkopen voor een Spitit? Of dekt dat de kosten niet?
Lastige keuze.

2 likes

Moeilijk! Is het een optie om de VHP te verkopen en dan de HC en Spirit in de collectie te hebben?

Bevalt mij heel erg goed, ben nog steeds blij met beide horloges en wissel ze vaak af!

11 likes

Is ook een aardig idee, maar vergt wel veel nieuwe inleg. Dit kan nog wel iets zijn voor de iets langere termijn, wanneer het horlogepotje weer wat voller is.

2 likes

Ik zou de VHP nooit weg doen. Uniek horloge.

3 likes