Mag ik vragen waarom ze allebei zwart zijn? Lijkt mij een goed duo om twee kleuren te hebben. Of nog wat andere kleuren in de rest van je collectie?
Haha goede vraag! De versies met zwarte wijzerplaat vind ik simpelweg het mooiste en meest tijdloos. Om af te wisselen heb ik onder andere nog een Longines Flagship Heritage met lichte wijzerplaat en een blauwe Tissot Gentleman Powermatic 80 in de collectie
Helder
Topcollectie!
Ik ken het probleem, want eigenlijk zou je ze alle drie willen (behouden) maar de geldkraan bepaald helaas wat er wel en niet kan. Ik zou zeggen maak een afspraak bij een juwelier en ga eens kijken hoe de Spitit past. Laat het op je inwerken en vraag je af met welke keuze je het blijste wordt. Ook op termijn. Succes! Ben benieuwd wat je gaat doen.
Dat is ook zeker waar
Uber cool!!
Eén van de mooiste horloges van het moment!
Kan ik bevestiging. Alleen bandjes kunnen ze niet bij longines…
Gisteren deze NA opgehaald.
Erg trots op deze.
Longines handopwinder grijze wijzerplaat met zwart opgevulde index.
Jaargang 1965. Caliber Longines Record 650. Tikgetal 19.800. 17 Jewels
Wat vinden jullie hier van de conquest 39mm? Het gaat me dan voornamelijk over de verhouding van de kast. Of is de 41 sowieso beter qua verhouding?
Ik ben op zoek naar een horloge als dit en Longines spreekt mij als merk erg gaan. Mijn polsen zijn niet al te dik 16,5-17. Even naar een AD gaan om ‘m om te slingeren is nu wat lastig dus ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Die foto’s van jou blijven mij prikkelen. Voor dit jaar ben ik uiteindelijk een andere weg ingeslagen (stap in budget is te hoog gebleken aangezien ik 2 horloges van mijn wensenlijst kon kopen van dat geld), maar ik hoop dat de Spirit een blijver is voor Longines en dan komt ie er hopelijk ooit!
Ik had de 41 mm besteld en toen ie binnen was had men per ongeluk de 39 mm besteld.
Getwijfeld, maar toch later de 41 mm genomen.
Geen spijt van.(17 cm pols)
Maar dat moet je zelf ervaren door te passen. Is heel persoonlijk.
Omdat het dan toch te klein was op de pols?
Ik ben bang dat het misschien een dikkerdje wordt als ie ‘maar’ 39mm is.
Ja ik vond bij dit horloge de 41 mm mooier staan op de pols.
Terwijl ik ook kleinere horloges draag en die vind ik dan ook mooi.
Hangt dus ook van type horloge af.
Ik heb dezelfde polsmaat als jij, 16,5 - 17cm en mijn VHP en Hydroconquest zijn 41mm.
Al waren ze er in 39mm geweest had ik die genomen.
I know, Hydroconquest is er in 39, maar ik wilde die met keramische bezel.
41 kan wel, maar in combinatie met de lange lugs van Longines vind ik het eigenlijk net iets te groot. Door m’n platte polsen vallen de lugs er gelukkig niet overheen.
Hmm oké, thnx. Toch maar gaan passen eens denk