Longines only (Deel 1)

Hmmm, blijkbaar vorige maand aangekondigd. Ik heb 'm hier nog nergens voorbij zien komen, de BigEye titanium:

21 likes

Italy only en aan de orijs
Wel prachtig

1 like

Ace biedt hem hier aan :thinking:

Maar inderdaad erg aan de prijs.

2 likes

Volgensmij is de lld in deze kleur Italy only en deze idd niet.

Wauw! Ben benieuwd hoe de kleur van de wijzerplaat er ‘in het echt’ uit ziet!

Vandaag de Flagship om de pols:

15 likes

Zojuist deze ontvangen na service onder garantie (liep +20/dag

Mooie travelcase en wijzers vervangen, dus oude mee naar huis! Heel netjes van ze! Oh en andermans servicepas… Zaten twee passen in het pakketje, waarvan een voor een hydroconquest :face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:

6 likes

Mag ik hier iets van vinden? :grimacing:

4 likes

Dit had ik ook met m’n VHP. Reparatie onder garantie, uiteindelijk een gloednieuwe gekregen met een servicepas van m’n “oude” VHP en nog 1 van een voor mij totaal onbekende VHP. Apart wel.

Mooi ding heb je trouwens!

2 likes

Denk dat ze hem weer terugkrijgen… Ze hebben mijn datum beschadigd. Hoe komt dit door qc!?

2 likes

Vandaag ook mijn longines terug van het servicecenter voor een reparatie onder garantie.

Erg nette travel case zat er bij. Alleen vreemd dat er geen verzendbevestiging werd verstuurd. Nu stond de koerier onverwacht voor de deur.

6 likes

23 likes

Het blijft een genot om naar te kijken

17 likes

Mooie foto ,er zit zelfs een panda in :ok_hand: :ok_hand:

Top horloge :grinning:

27 likes

In plaats van even reguleren, de hele boel maar uit elkaar en met een blinddoek om de wijzers terugplaatsen? Typisch Swatchgroup Brussel weer. :neutral_face: Sterkte met het vervolg…!

1 like

Welke is dit?! Nog nooit gezien en wat een unieke complicaties op deze Longines! :face_with_monocle:

1 like

Dit is de Longines Master 4x Retrograde Moonphase, referentie L2.739.4.51.7

Een echte klassieke C-shape Longines, pfffff lekker hoor.
Gefeliciteerd
:+1:

1 like

Tja… ze krijgen hem net zo vaak terug tot hij goed is :grin:

1 like

En, wat zijn de gedachten na een week nadenken? :grinning: