Ha Frank. Dank je wel
Ik ga de Spirit zeker nog een keer passen en dan maar zien wat ik denk. Maar heb er niet echt haast bij, voorlopig ben ik blij met wat ik heb
Die Spirit lijkt me ook wel een lekker ding
De VHP met witte plaat moet er bij mij ook nog een keer komen, lijkt me een ideaal horloge voor in het voorjaar/zomer en tijdens vakanties!
Dank voor de complimenten @TiBrew en @hendrikjandetuinman
Ik kan het alleen maar met jullie eens zijn
Blijft een mooi horloge, zeker met dat lichte bandje
Ik moet zeggen dat ze me geen vertrouwen opwekken met zo een QC.
Met wat ik hier al gelezen heb, zou ik eerder nadrukkelijk aan de dealer zeggen om men Seamaster NIET naar Omega (Swatch Group in Anderlecht) te sturen en het in huis te onderhouden.
Anderzijds is dit center voor mij dichter bij huis dan de dealer, ik zou het er persoonlijk kunnen afleveren en ophalen en mijn duidelijke verwachtingen mededelen. Met waarschuwing dat ik het kritisch bekijk en niet accepteer bij duidelijke tekortkomingen
Dat vraag ik me af. Business to business only vrees ik.
Blijkbaar niet, enkel een afspraak maken wegens corona want er is geen desk medewerker momenteel.
Dankjewel! Toen ik dit horloge in 2007 nieuw kocht zat er een erg donkerbruin bandje op. Toen die versleten was, heb ik deze gekocht. Ik vind het ook een veel betere combinatie.
Zo slecht als deze foto is zó mooi is deze Longines Spirit Chronograph in de etalage, wow! (van Hell juweliers). Wat een prachtig exemplaar.
Jammer van die 4 uur van te voren reserveren, dit was anders een perfecte “impulsaankoop”geweest .
Vandaag heb ik toevallig de spirit in het zwart gepast. Heel mooi horloge, en de band (prestige edition) is top. Was helaas geen tijd voor een impuls aankoop haha
Ook een prachtige!
Sowieso geen uitgaves die ik als impuls doe maar het spontaan binnenlopen en passen is er helaas niet bij. Gelukkig hebben we de foto’s nog .