Longines only (Deel 2)

Valkenburg, tegenover de entree van de kabelbaan

1 like

Ik moet dus naar Valkenburg. :see_no_evil:Hier een foto van nemen en aan de muur thuis. Leuk dat je dit gepost hebt.

2 likes

Hier, zonder lantaarnpaal: Longines Watches by Lonneke van Gerwen, Yasja Ligtelijn - Street Art Cities

Heb ik je weer wat km’s bespaard :slight_smile:

5 likes

Vandaag Zulu spirit op ander bandje gezet.

Toevallig zowel seconde als gmt wijzer op verlengde van uur en minuten wijzer.

14 likes

Bevalt het horloge? Twijfel er echt ontzettend over.

Zelf erg blij mee. Lijkt wel een blijvertje te worden. Prachtig afwerking en kwaliteit.

Enige nadeel is dat je de datum alleen kan verzetten door tijd door te draaien.

Nou gaat dat met de gmt hand die per uur verspringt wel sneller, maar blijft 24 uur die je moet verdraaien voor 1 dag…

En nog een keer op staal voor de volledigheid.

16 likes

Die datumverzet is mee te leven, heb ik ook op de aqua terra. Nu twijfel ik weer over de kleur.:see_no_evil: Deze zulu houd me al bezig sinds dat die uitkwam. De positionering van de datum was het grootste struikelblok op de 42mm maar hier op de 39mm is hij perfect. Imo.

2 likes

Wat let jou nog Pieter, behalve je portemonnee

Het feit dat ik nu al keuzestress heb met mijn collectie. Ik denk dat er iets uitmoet, Geen Longines maar één van de “excoten” in de collectie.

2 likes

Keuzestress in de ochtend, herkenbaar. Ik moet van mijzelf ook voorlopig op mijn handen zitten. En dat terwijl er nog zoveel moois is. Uitloggen van HF ben ik ook nog niet aan toe :crazy_face:

3 likes

7 likes

14 likes

:green_heart:

11 likes

10 likes

14 likes

26 likes

12 likes

23 likes

13 likes

Al een NA voor gemaakt maar hier is ie thuis;)

36 likes