Of de “eerste” remake. Ik ben er nog steeds blij mee.
Pfff Altherr had een veiling lopen voor de Conquest 38 in groen. Precies de kleur die ik nu dus wil hebben.
Veiling gister 18:30u gesloten, schijn ik het hoogste bod te hebben maar krijg ik bericht dat ze enkel naar Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk versturen. Daarbuiten is een bod ongeldig, dus of ik toevallig een adres heb daar .
Vind het erg vreemd aangezien je online wel gewoon kan kopen + verzending naar Nederland.
Benieuwd wat ze hierop gaan antwoorden… Want dit voelde wel als een buitenkans.
Hopelijk kun je iets regelen, bijv een postbus ergens aan de grens ofzo? Als dat de moeite waard is qua prijs.
Daar zou ik me even in moeten verdiepen hoe dat werkt en of dat dan inderdaad nog loont. Thanks voor de tip!
Kan nog voorstellen om zelf de verzending te betalen. Lijkt een beetje of deze actie vanuit Zwitserland is opgezet en daarom enkel deze landen mogelijk zijn misschien.
Misschien is dit wat? Een DHL pakketbus.
Dan kan je bijvoorbeeld bij de grens een pakket station kiezen zodat je hem daar zelf kan oppikken. Klopt dat?
Klopt ja, op een aanbiedingen site Pepper zie ik dat vaak voorbij komen: DHL Packstation: Gratis afhaalpunt in Duitsland | Grensdeal - Pepper.com
Thanks! Ik wacht hun reactie af en anders ga ik me hier eens in verdiepen / dit nog voorstellen.
Terecht, dit is imo de mooiste. Die lugs!
Idd erg raar dit. Heb je contact met ze?
Ja heb contact. Zojuist ontvangen:
we do ship to the Netherlands if you do order something on the regular basis, because you also pay the shipping costs.
In this case the we would pay for shipping which is higher to the Netherlands. Also we would have to get in contact with a different shipping company so your package would arrive safely at you home. If you are willing to take on the shipping costs as well, then maybe we could make an exception. In this case have to talk to my boss on monday.
Usually rules are rules and we want to treat everyone equally. But let me see what can do for you here.
Er is dus nog hoop
De shipping costs betaal ik ook nooit. Die onderhandel ik er ook af Ps mijn conquest kwam ook van hun af. En nog wat andere horloges .
Er staat wel bij dat je woonachtig in D AT of CH moet zijn om mee te doen. Ben erg benieuwd naar de uitkomst. Denk dat ze wel bereidwillig zien iets te doen.
Het staat er idd letterlijk bij dus als ze zeggen “jammer dan” staan ze in hun recht. Vind de voorgestelde oplossing van ze al erg netjes eigenlijk!
Kleine lettertjes. Echt volledig overheen gelezen stom.
Maar wat je zegt, ze lijken tot zover erg behulpzaam! Heb ergens goede hoop als ik de verzendkosten gewoon betaal.
De letters onderaan zijn exact dezelfde grootte als de rest van het bericht he
Hij was ook sarcastisch bedoeld haha
Weet niet of het hier al gepost is, maar blijft toch een legendarisch merk