Longines only (Deel 2)

Hoeveel van deze limiteds zijn er op ons forum te vinden?

11 likes

En de real life variant :grin:

21 likes

Jaloersmakend :grimacing:! Is dit de 39 of 42mm ?

1 like

Dit is de 39mm :grin:

2 likes

Mooi Tom :+1:t2:

1 like

Geen volgens mij.:grimacing: Had je misschien toch moeten meenemen.:grin:

1 like

Komen af en toe voorbij op chrono24. De gouden versies zijn onbetaalbaar, maar in staal blijft het lonken

1 like

Jij had deze toch gepast in Genève? Of vergis ik me?

1 like

Nee, dat was een speciale Flagship editie van een horloge winkel.
Deze

Met art deco cijfers. Ook aantrekkelijk :smile:

9 likes

Dit vind ik eigenlijk mooier. Ik was toen ook op vakantie in de Jura en overwoog serieus deze te gaan halen.

1 like

Ik heb er ook best een beetje spijt van. Net zo duur als de gewone Flagship en slechts 60 van gemaakt. Eigenlijk een koopje

2 likes

Mooi horloge hoor die Flagship, zowel de reguliere versie als de moonphase van APMV! Ik heb er ook over gedacht om er een aan te schaffen maar in de normale Flagship zit geen silicone hairspring toch? Longines weet sowieso hoe ze mooie dresswatches moeten maken. Een paar maanden geleden heb de 38,5mm Master Collection Small Seconds gepast die me nog steeds af en toe bezighoudt. Met de juiste band zou je hem zelfs een semi-casual uitstraling kunnen geven denk ik. Wat denken jullie?

De Zulu Time vind ik ook een schitterend horloge, maar sommige keuzes in het ontwerp zijn snap ik voor geen meter. Waarom maak je een compact 39mm horloge met een mooie lug-to-lug dat vervolgens groter draagt dan een Black Bay 58 omdat het band-swap systeem ervoor zorgt dat je mannelijke endlinks nodig hebt? De endlinks buigen weliswaar met je pols mee, maar toch ziet het horloge er op smalle polsen zoals die van mij meer uit als een rechthoek. De daadwerkelijke endlink tot endlink afmeting is 53(!!)mm. Ik kom er met mijn verstand niet bij :sweat_smile:

12 likes

En toch is hij mooi… :wink:

Dat ik niet zo goed snap waarom je de band niet dicht heb gedaan :laughing:

On a more serious note; heel gaaf. De small seconds had alleen nog iets lager gekund en de kroon vind ik niet zo mooi.

De small seconds is inderdaad mooi :star_struck:
Ingegraveerde Breguet cijfers zijn prachtig en de maat is goed. Kan zowel casual als dress. Ik zeg doen Milan

1 like

Ik zeg niet doen! :crazy_face: De kleine seconde ruineert de 7 en de 6 is verdwenen. Deze is mooier met normale secondewijzer.

1 like

Zegt de man die deze heeft.:smile: imo de mooiste kleine seconde van Longines.

15 likes

Dan kan @milanftw deze beter aanschaffen

1 like

Ik ben niet zo een fan van kleine seconde…

1 like

Is ie ook! Alleen helaas niet voor mij. Mochten ze ooit de endlinks aanpassen dan sta ik in de rij :slight_smile: Veruit de mooiste betaalbare GMT op de markt als je het mij vraagt

Haha als ik horloges in een winkel pas durf ik dat nooit met een leren band omdat ik bang ben er een vouw in te maken of hem te beschadigen >.> dat ligt aan mij.

Prachtig ding, maar voor mij helaas te groot voor dit type horloge

Master Collection Small Seconds

• Doen!
  • Niet doen!
0 stemmers
1 like