Eetse

Ik wilde eigenlijk de blauwe passen. Deze was helaas niet op voorraad, maar om het gevoel te krijgen heb ik de groene gepast.
Ik denk dat die wel gaat komen, want ik vond hem fantastisch mooi. Maar dan wel in het blauw
Vandaag wel gezien, naast de groene. Ik vond hem een beetje flets overkomen. De markeringen zijn wel zwart, maar ik vond er in het geheel niet veel contrast in zitten.
Ziet er
uit!!!
Ik dacht dat dit model gewoon niet “voor mij was”. Maar als ik deze zie, op deze foto’s…
Bij mij begint het ook te jeuken inmiddels👌🏼
Mhhh. Nu wil ik 'm eigenlijk nog steeds in het echt zien, al was het om mezelf een uitgave te besparen
Nu wil ik 'm eigenlijk nog steeds in het echt zien
Zeker doen! Smaken verschillen dus wie weet vind jij hem wel heel gaaf.
Ik heb de blauwe LLD besteld. Helaas heb ik het de komende tijd erg druk en heb pas einde van de maand de tijd om hem op te halen. Maar dan wordt het een feestje… kan niet wachten.
Nu wil ik 'm eigenlijk nog steeds in het echt zien,
Ik heb nog even een fotootje ervan gemaakt voor je.
Vandaag wel gezien, naast de groene. Ik vond hem een beetje flets overkomen. De markeringen zijn wel zwart, maar ik vond er in het geheel niet veel contrast in zitten.
Precies waar ik bang voor ben. Ik vind de witte legend divers heel gaaf, maar wil hem graag eerst in het echt zien, zal niet de eerste keer zijn dat een witte plaat me toch erg tegenvalt.
Een witte plaat is gaaf als het iets doet, zoals structuur op de wijzerplaat. GS is hier meester in. Maar bij een witte sunburst gaat het geheel wat meer leven. Als er niet veel gebeurt is dat ook niet erg, maar dan moet er wel veel contrast in zitten met andere elementen indexen of tekst) en dat mis ik een beetje bij de LLD. Voordeel is wel dat je de 3 en 9 niet kan aanzien voor 13 en 91
Ik vind die blauwe dus echt fantastisch mooi. Ik wacht op de nieuwe ultrachron en dan beslis ik. Wss worden ze het allebei.
Vind deze echt heel gaaf.
Die combi van goud op groen.
Maar waarom zo’n “lullig” lume streepje op de wijzers?
Maar waarom zo’n “lullig” lume streepje op de wijzers
Omdat het een elegant design is , visualiseer dat streepje een 3 keer zo dik , das ook geen porem
Laat 'm dan helemaal weg, denk ik dat er bedoeld werd