Longines only (Deel 2)

14 likes

Veel minder dan de 2-300 euro OEM rubber bandjes.

Je reinste witwasserij :joy:

1 like

Ow dat zeker! Hoogstwaarschijnlijk (bijna) dezelfde kwaliteit

1 like

26 likes

Wow, die is mooi! Welke Hydroconquest is dit?

1 like

Mooi :star_struck:

1 like

Thanks😁 Dit is de Hydroconquest GMT 41mm

2 likes

Zou je de link kunnen delen of mag dat hier niet ?

Ja weet je, mooi die R&D om een perfect passende band te maken…

maar het gaat mij echt veel te ver om voor een stukkie rubber met een polycarbonate insert 300 pegels neer te tellen…

Kan me dan weinig meer schelen dat het niet OEM is,

Samenvatting

hoewel, ben best bereid om daar wat meer voor te betalen hoor. Maar niet zo veel.

1 like

Deze wil ik ook, moest wel even op me groeien. De eerste keer gepast 2 jaar geleden en toen vond ik het niks.:smile:

1 like

Ik weet niet of het mag maar als het niet oke is, denk ik dat ik wel iets te horen krijg.

1 like

Helemaal mee eens. Het moet wel een speciale band zijn wil die 300 euro waard zijn

Als je ineens geschorst bent dan weet je het.:grin:

Dat is het ook. Het is een Longines band.:wink:

Dat ze die niet voor 500 euro verkopen verbaasd me enigszins😂

Dat doet omega, rubberband net vouwsluiting, ruim 600 euro.:grimacing:

Upperclass van de swatchgroup he

Heeft bij mij ook even geduurd voor ik hem gekocht heb. Een paar keer gepast en bleef er toch met een schuin oog naar kijken. Uiteindelijk toch de knoop maar doorgehakt en geen spijt van. Is echt een heerlijk horloge :sunglasses:

11 likes

Same here mbt de Conquest. Heb het er ergens wel voor over, maar heel sec gezien is het belachelijk veel geld. Al schijnt het wel de vouwsluiting der vouwsluitingen te zijn?

Heb voor de 41mm wel de eerste aftermarkets gevonden, alleen missen deze de stalen endlinks dus volgens mij heb je er dan alsnog weinig aan :woman_shrugging:t3:? Of pak je dan de originele? Heb de band nog nooit losgehaald.

Anyway: misschien toch nog maar even geduld hebben…

Ik hoop nog steeds dat er een nieuwe hydroconquest komt met deze looks. Vind het echt een fantastisch horloge, alleen zonder gmt-functie zou hij perfect zijn :slight_smile: Wil daarbij trouwens vooral niets afdoen aan de schoonheid van jouw horloge; prachtig ding!

1 like