Een goede reden om weer terug te gaan hahaha. Gelukkig kom ik vaker in Zwitserland
Nog even een laatste foto met deze Longines want er komt een… nieuwe Spirit Zulu Time🧐
S&C heeft me enorm geholpen met de service!
Aangezien ik meerdere problemen heb met deze SZL, krijg ik een nieuw exemplaar.
Ok, naast de LLD staat er ook nog een andere verdwaalde gast op het plaatje, maar omdat die zo iconisch is, mag dat wel… toch???
Ja!!! Supercoole foto
Dankjewel
Niet zo leuk voor die gast dat die zooo in de schaduw staat van de hoofdrolspeler.
Ik zeg doen!
Heerlijk met de zomer denk ik, en mooi voor de afwisseling.
Wat is je polsmaat trouwens ?
En ik zou zeggen niet doen. Ik heb ruim 600 uitgegeven aan rubberband voor mijn seamaster en er nooit plezier van gehad. In mijn optiek hoort dit type horloge op staal.
Dat dus
17 a 17.5 cm
En dat maakt hetgeen wat me een beetje aan het twijfelen maakt. Band kost €420 euro en ben eigenlijk niet zo voor een rubberen band zonder endlinks.
Ik laat het nog even bezinken
Ik heb overigens hetzelfde dilemma voor de groene Conquest hoor. Wil hem echt wel graag hebben en zal hem ook zeker gebruiken/afwisselen, maar die prijs voor een stukje rubber met een goede sluiting. Je kan er zoveel ander moois van doen
Met een beetje speurwerk op Ali, vind je best mooie fkm bandjes! Ik heb weer een aantal besteld dus ik zal ook even reviewen.
Het enige punt is dat 21mm lastiger is om te vinden.
Mijn szt is dan 22mm dus dat is enigszins geluk hebben. Mocht ik iets vinden, stuur ik het wel even in de groep!