Nooit veel aandacht besteed aan Longines, tot er een op mijn pad kwam! Veel modern hier, erg mooi. Hier een stapje ouder met een Sei Tacche uit 1947:) Op de perlon strap draagt 'ie zalig.
Hopelijk komt die sluiting ook snel naar de Zulu reeks. Dat zou voor mij de 39mm titanium versie afmaken.
Ik vrees dat ik deze moet hebben
Oh, deze is mooi! Al een tijdje geen Longines meer toegevoegd maar dit is een kanshebber hoor.
Maar de kroon ziet er eigenaardig uit.
Viel mij inderdaad ook al op… ik hoop een gevalletje niet goed ingedraaid
Deze persoon mag wel een maat kleiner. Heb ik toevallig.
Ik riep altijd “oh ik vind het zo jammer dat er geen tussenmaatje is tussen de 37 en 40mm versies”
Maken ze hem gewoon.
3000 euro op bracelet is wel heel erg veel moet ik zeggen.
Ja voor dit geld liever iets anders, maar verwacht dat voor Longines de prijzen op de secundaire markt straks wel interessant worden
Ben allereerst benieuwd naar meer live plaatjes en reviews.
Volgens Fratello:
“In the history of Longines, the five stars indicate the high quality and reliability of its movements.”
Zou het feit dat ze de sterren niet op de wijzerplaat van deze modellen hebben gezet suggereren dat er een mindere kwaliteit uurwerk in zit?!
Er schijnen heel veel mensen te vallen over die sterren. Men vindt dat het afbreuk doet aan de wijzerplaat. Ik vind het juist chique, en enorm jammer dat ze verdwijnen.
Nu weet ik dat Reddit niet de beste bron is, maar daar wordt er wel regelmatig moeilijk over die sterren gedaan.
Ik was een van die mensen.
Maar dit is toch ook even wennen en voelt als een microbrand kopie… dus misschien moet ik erkennen dat ik mis was.
Plus, ik ga dit nu niet kopen omdat die sterren eraf zijn.