@TiBrew Mooie foto’s maak je altijd.
Welke Longines horloges heb je nog op dit moment? Zag de 37mm champagne laatst voorbij komen in het blauwe gedeelte. Dat is toch wel één van de mooiste recente releases.
Dank je
De 37mm uit het blauw staat toevallig 1 post boven je haha! Staat je goed @DaLuca
Inderdaad een supermooi ding. Hij kreeg toch bij mij om een of andere reden te weinig draagtijd.
Van Longines deze 4:
Ik had trouwens mijn oog ook al een hele tijd op de Silver Arrow, maar die komt volgens mij niet meer op de officiele site terug… Zou een kort bestaan zijn.
Die lag in de outlet Roermond voor 1300 euro een tijdje terug.
Ik had echt net de conquest besteld toen jij je spirit in het blauw zette, anders had ik er zeker op gereageerd.
Oei, dat is wel aantrekkelijk. Toch eens buurten als ik eens die richting op ga.
Die nieuwe Conquest van jou is ook wel heel erg fijn hoor! Ik kan niet beloven dat ik daar niet ook even naar ga kijken als die breder beschikbaar is
Zal voorlopig wel even bij kijken blijven. En hopen op een midsize versie. Die 34 is wel ff te klein en diamantjes hoeven ook niet.
Tja ik ben benieuwd wanneer ie in Nederlandse juweliers te vinden is…
De mijne komt uit Duitsland, die had er 1 op voorraad, nu staat daar de levertijd ook weer op 4-6 weken.
Dat we vandaag de zesde zijn is ook mooi meegenomen
Vreemd vind het bijna zonde dat je hem verkoopt. Het is alleszins een koopje.
Tis wel een verhaal geweest he.
Tja, ik geef de schuld aan m’n (vorm van) kleurenblindheid. Ik zag namelijk te vaak te weinig contrast tussen de plaat en de wijzers en andere elementen op de plaat.
In bepaald licht spatte het er juist vanaf en is het met recht echt een super mooi ding. Maar vaak viel voor mij de diepte van al die elementen op de plaat weg, wat 'm juist zo mooi maakt. Laat staan bij weinig licht waar ik oprecht soms moeite had met aflezen van de tijd met hoe flets ik de plaat nog zag. De keren dat ik 'm droeg ging die ook standaard 's avonds de kist weer in.
Zal echt een probleem zijn dat ik alleen heb, want hoor er nooit anderen over. En afgezien van die kleur plaat had ie niet weg gehoeven, want het is echt een topper.
Als je maar nooit je blauwe HC weg doet
Die fout heb ik al eens gemaakt
Wel daardoor de 39mm kunnen kopen als vervanger
Vervanging heeft ook 5 weken extra vertraging opgeleverd door de Belgische douane. Ik importeer niets meer nu tenzij de btw al verrekend is. Lesje goed geleerd.
Ja, als je er geen plezier aan beleeft, moet je hem niet houden! En je hebt voldoende andere mooie horloges.