Jees, dan koop ik toch liever 2 nieuwe conquests in verschillende kleuren erbij.
Deze post scheelt mij een reply.
Haha, dat had ik nu juist andersom, mijn laatste 2 Longines’ waren geen succes,.de hydroconquest vond ik erg gewoontjes, en inmiddels geruild voor een vintage Omega die ik nog on het blauw moet zetten, daar moest ik echt vanaf. De heritage sectordail is een juweeltje, maar niet voor mij, dus die moet er ook.nog uit.
Aangaande de Conquest Chronographe
Eens
zie ik niet
Vind ik geen punt
Ik heb hem nog niet in het echt gezien maar weet niet of ik dat een probleem vind. Designkeuze,.niet alles hoeft altijd ‘gevouwen’ te zijn.
Die liggen dieper!?
Zo zie je hoe smaakgebonden het toch is. Ik ben er niet hoteldebotel van en vind hem erg aan de prijs, maar zeker interessant en niet onaardig.
Tsja, die is ook wel heel mooi!
Geen gek alternatief. Of alleen de groene om van het AT-leed af te komen. Weinig horloges die ik ‘mis’, maar die groene AT…
Hoe bevalt jouw nieuwe Conquest Als je de (groene) Conquest naast jouw AT legt, hoe groot is dan het verschil?
Is het een AT-killer (die 3x duurder is) of is het zoals met de Hydroconquest, die ik naast een Seamaster (die 3x duurder is) ook echt vond verbleken
O la la😍
Gaaf! Staat top op staal
Misschien dat ik hier nog een topic over ga maken.
Ben hier ook wel erg benieuwd naar, dus een extra stem vanuit mij
Thanks! Best een aardige band
+1
Hi Marc, klinkt niet als vakwerk van HRC dit. Misschien eens een topic aanmaken in de categorie “Ervaring met horlogemakers” zodat anderen dit kunnen zien wanneer ze een horlogemaker in de regio zoeken?
Ik zou eens informeren bij deze juwelier in Eindhoven. Niet specifiek Longines service center, maar goede reputatie zover ik weet en heel veel ervaring. Ook Longines dealer.
Klopt, ik kan niets van ze vinden op het forum, terwijl ze toch best prominent aanwezig zijn op het web?
Mijn vrouw had een maurice lacroix die ik ook heb meegestuurd; was schijnbaar een onderdeel kapot, 75 euro en toen bleek ook de rotor kapot te zijn. Na de prijsopgave om het te maken kwam er nog 250 euro bij. Bijzondere manier van zaken doen.
Thanks! Ga ik zeker proberen.