Wat ik nu niet snap hé . Ik heb een HC 41 in het grijs ceramic. Met de rubberen band. Ik heb een nieuw setje rubber er ook nog bij gekregen toen ik hem kocht. Gelukkig had ik dezelfde maat als de vorige eigenaar. Maar ik ben al een tijdje aan het denken om de Stalen band te kopen. Alleen die kost nu gewoon 230 euro los. Dat was vorig jaar bijna de helft goedkoper.
Dat vind ik een beetje te duur voor die originele band . Is er iemand die een kwalitatief beter alternatief heeft voor de originele stalen band? voor onder de 200 ? Microadjust etc , diverclasp of ? Suggesties welkom.
Als je al bedenkt dat de gewone Flagship tegenwoordig al 1900 euro kost. (Ik heb nog geluk dat ik hem voor 1500 gekocht heb 2 jaar terug) Maar deze prijs is echt bizar hoog. Zelfs de master collection moonphase is goedkoper namelijk 2700 euro.
12,4mm hoog en een daardoor meer aanwezige kast dan bij de master moonphase. Tevens daardoor stoerder en met meer présence op de pols. Lug to lug kan ik niet terugvinden, maar wat mij betreft