Longines only (Deel 2)

En op staal…Veel te duur om er later bij te kopen ipv een lederen band…:slightly_smiling_face:

2 likes

En 39 of 42mm?

Zal vermoedelijk de 42mm gaan worden.
Ik ben zelf niet zo van staal. Vind ze eigenlijk mooier op leer

1 like

Prima, als je zeker bent dat je nooit staal wil dan is het best op leer te kopen…Er zijn goede deals te verkrijgen op de 42mm…:+1:

1 like

Ik zie ze trouwens weinig voorbijkomen hier :thinking:

Blauw natuurlijk :heart_eyes:

1 like

Bij twijfel altijd op staal kopen; de stalen band wordt niet eens los verkocht door Longines. Overigens bij bepaalde HA en iemand hier op het forum wel te verkrijgen volgens mij, maar verschil is groter dan het verschil in prijs tussen het kopen op staal of leer.

1 like

Even terug gezocht: @Floris155 heeft ooit iets uitgezocht in een topic van mij over de Hydroconquest op rubber of staal.

Groen! En op staal inderdaad. Echt een super mooi horloge

19 likes

Niet verwacht dat blauw de voorkeur krijgt. Had de uitslag juist andersom verwacht :thinking:

4 likes

+1 had ik ook verwacht. Combi zwarte dial met de groene bezel is echt :heart_eyes:

1 like

Groen uiteraard :green_heart:.
Niet overdreven groen, vooral mooie combinatie van kleuren. De goudkleurige wijzers staan ook top, maakt het uniek.

Vandaag voor mij een andere groene Longines.

11 likes

De stalen band is wel te bestellen maar er staat alleen nog geen prijs bij.
Ik weet niet of het heel veel verschil maakt in prijs, de leren band samen met de vouwsluiting kost ook al €350

:ok_hand:

1 like

Klein beetje zonneschijn erop :heart_eyes:

16 likes

Volle maan?:wink::grin:

1 like

:+1::slightly_smiling_face:

14 likes

De mijne staat nog niet goed ingesteld. Ga binnenkort langs een Longines AD. Komt goed :wink:

1 like

Het is weer Longines tijd

12 likes

13 likes