Longines only (Deel 2)

Oef! Wat mooi! :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:

1 like

Dit is mijn meest recente aanwinst, vorige week opgehaald. De nieuwe conquest met olijfgroene wijzerplaat, kan hem van harte aanbevelen :ok_hand:

21 likes

Voor 2k is de Hydroconquest of nieuwe Conquest (al is die net ietstje duurder) een goede optie.

De spirit!

9 likes

Wr zijn er zoveel, maar misschien ben ik doorgeslagen met longines maar ik denk keuze uit twee. De legend diver in 42 mm. Iconisch model of de nieuwe conquest 2023. Dan heb je een horloge dat in zijn geboortejaar nieuw uitkwam.

Ik kan deze aanraden, echt een topper. Dan moet je wel de eis dat die op staal moet zijn laten vallen. Maar dit horloge is 2k. Kan je vast nog wel goedkoper vinden.

10 likes

De Longines Flagship is absoluut een aanrader voor jouw budget
Op staal zou ik inderdaad de Spirit aanbevelen

10 likes

Gefeliciteerd! Zover ik weet de tweede groene hier. Heel de week al in de pols gehad. Top horloge op de scratch magnet na!

1 like

Gaaf, die moonphase!

1 like

Thanx

8 likes

2k Arjen? Waar heb ik die deal gemist?:wink::grin:

1 like

Sorry Pieter, ben gewoon enthousiast over mijn Flagship Moonphase :grin:

1 like

De mastercollection moonphase is in verscheidene kleuren verkrijgbaar iets boven de 2k nu maar ook erg mooi…

1 like

Ik kwam op vinted een chronograaf flagship tegen, ook erg mooi.

1 like

Nog net voor de jaarwisseling ontvangen: de Longines Spirit Zulu Time 39mm met donkergroene bezel. Uitkomst van een lange zoektocht (gedurende 2023) naar een GMT-horloge, wat ik nog niet had. Hij kwam hier een paar weken geleden ook al een keer voorbij, dus ik ben niet de eerste (en zeker ook niet de laatste). Erg blij mee!

18 likes

Erg mooi, staat ook met stip bovenaan voor eerste aankoop in 2024 bij mij.

Gefeliciteerd Bert, prachtig deze zulu time. De groene bezel in combinatie met de zwarte dial is :star_struck:

Deze bedoel je Pieter?

12 likes

Ja! Heb je em ook gezien?

1 like

Beste wensen voor alle Longines liefhebbers

12 likes