Ook een goed adres:
Dank mannen!
Wow!
Mijn enige Longines
Ik heb een tijd het idee gehad om een moderne Longines toe te voegen. Maar ik betwijfel of dat gaat gebeuren gezien de prijsstijgingen van de laatste jaren
Wat is het alternatief? Alles wordt duurder. Longines was te goedkoop voorheen.
Ik mag me hier weer melden. Gister de Spirit 37mm binnengekregen. Heerlijk weer dat eerste moment dat je denkt: JA!! Maat is perfect voor mij, echt de juiste vervanging (voor mij) voor de Omega Aqua Terra 41mm. Kreeg er ook een pet bij, @Pieterswatch: iets voor jou als verzamelaar?
Helemaal niet nodig met zo,n mooie klassieker in de collectie!!
Blijft echt een prachtig exemplaar.
De pet heb ik vorig op de fabriek meegekregen., mooi dat je em in blauw hebt genomen, de meeste 37ers zijn de champagnedial.
Heel gaaf! Gefeliciteerd
Tof die datum op 6, mooi opgelost
Ja de champagnedial is ook echt heel mooi, maar het blauwe doet me dan toch een beetje denken aan de AT.
Nog in contact geweest met een Duitse verkoper van de 38mm AT, maar de Spirit doet net zoveel voor me, voor de helft van de prijs.
Gelukkig luister je Piede en draag je deze prachtige Longines
Hoe vind je het kwaliteitsverschil? Ikzelf heb de groene at maar het grote projsverschil zie ik niet terug…
Ik weet dat je em nooit wegdoet, maar mocht nooit een keer komen dan pb me.1😃
Wat een prachtige Spirit, van harte gefeliciteerd met je aankoop! Heb je de nieuwe Conquest ook overwogen? Ik vind die qua ontwerp dichter bij de Aqua Terra liggen dan de Spirit.
Ik wilde het niet zeggen… zou met 41mm te groot voor @Niels1983 zijn… Ze verschillen toch best veel imo.
Ja de Conquest heb ik ook bekeken, maar de 41mm was een no-go.
Qua kwaliteitsverschil, laat ik zo zeggen, mij valt er weinig op. Ok, pushpins vind ik minder ipv schroefjes. Alles is strak, scherp en glimt waar nodig. Ik ben gevoelig voor het merk Omega, maar het verantwoordt niet het prijsverschil.
Eén van de weinige horloges waarvan ik denk dat ik hem te snel weggedaan heb om budget vrij te maken voor iets anders.
2 van de 3 opvolgers zijn inmiddels ook alweer gevlogen, maar deze Spirit 37mm is wel enigszins blijven hangen.
Ik deel hetzelfde gevoel met de Datejust en Tudor BB36.