Longines only (Deel 2)

:green_heart:

13 likes

:green_heart:

13 likes

Onderweg naar Schiphol. Wat een fantastisch horloge is dit toch :smiling_face_with_three_hearts:

15 likes

Afgelopen weekend mijn eerste Longines gekocht, nog mooier in het echt dan in de foto’s.

37 likes

Elke keer als ik een juwelier bezoek, moet Mw. Canter ook even snuffelen. Laatst viel haar oog op de nieuwe Dolce Vita Mini. Toen ik vanochtend opmerkte dat mijn eigen Dolce Vita er ook wel eens een keer uit zal gaan, kreeg ik de subtiele hint dat het zo jammer was dat de band haar te groot was. Enfin u snapt hem… who wore it better?

17 likes

Mijn beste,

Goed gedaan hoor!!
Een schitterend horloge van een befaamd horloge huis.
Draag hem in goede gezondheid. :four_leaf_clover:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Dolce vita is leuk, ik heb de grote uitvoering die dan weer te groot voor mijn vrouw is. Die staat nog in dubio of ze een rode longines of cartier tank wil.

Gefeliciteerd met je zulu time als NA. Briljante keuze :+1:t2:

Zit er bij jouw nog iets nieuws in de pijplijn? Bij mij is de twijfel toegeslagen.:grimacing:

1 like

Bedankt, stond al even op mijn verlanglijstje en denk niet dat ik er spijt van ga krijgen. Volgende aankoop gaat het officiële lederen bandje zijn.

1 like

Twijfelen Pieter, waaraan en waarom?

1 like

Of ik echt zo veel geld aan longines uit wil geven. Ik vind het gewoon te duur worden. :thinking:

1 like

Ik begrijp je punt en zorgen, maar verhoudingsgewijs is Longines nog steeds goed geprijsd. TH, Breitling, Omega, to name a few, hebben de prijzen net zo hard laten stijgen. Bij Longines kun je tenminste nog behoorlijke kortingen bedingen :grin:

2 likes

21 likes

23 likes

Vanaf vandaag mag ik hier ook in posten met mijn nieuwe aanwinst!

Een ander horloges van Longines wat ik nog een keer wil passen is de legend diver en de hydroconquest. Maar voorlopig is mijn hoger gestild hahah.

28 likes

Ha top! Heb je die hier uit het blauw overgenomen?

1 like

Mocht je ooit denken, welke leren band? Zo zag het origneel er destijds uit.:heart_eyes:

4 likes

Waarom longines datumvensters in zoveel heritagemodellen heeft moeten zetten is me een raadsel, de originele, zonder datumvensters, zijn echt mooier. Het opvallende is is dat de originele ultra chron destijds wel een datumvenster had, maar de reissue van een paar jaar geleden niet.:thinking:

1 like

Ja inderdaad!

1 like