Longines only (Deel 2)

De 41mm Conquest nu ook met gouden wijzerplaat (en 38mm zilver/wit ernaast):

8 likes

Andere 38mm versies staan nu op de website van Bouman!

Kleuren: zilver, blauw, zwart, groen, champagne (lichter dan de bruine 41mm versie)

5 likes

Ik had deze Limited nog niet eerder gezien

12 likes

Gewisseld naar de Flagship

17 likes

21 likes

Welke ref is dit? Heerlijk horloge zeg.

1 like
2 likes

Als ik moet gaan googelen wie Marco Odermatt is, is het waarschijnlijk niet voor mij.:face_with_peeking_eye:

3 likes

Ik ben ook geen alpine skiër :skier: Pieter :joy:

1 like

Ok lieve mensen, ik heb dus deze mooie Longines. Erg blij en trots mee overigens. En ik draag hem dagelijks, ok soms een dagje niet ligt eraan hoe druk ik het heb :grin:
Nu ging ik vorige week de kleine meid naar bed doen en ik las nog een boekje voor. Ineens geeft ze mij een rond zilver knopje :see_no_evil: en ze zegt sorry papa.
Tot mijn schrik kijk ik schaapachtig naar het knopje en mijn horloge.
Dat was dus de bovenste pusher :sleepy:
Ik Deze er weer keurig induwen, maar voor de zekerheid ook maar even de onderste voelen. En die kon ik er ook zo uithalen met weinig weerstand.

Evengoed nog een paar dagen gedragen, maar toch maandag even langs de lokale AD waar ik altijd naartoe ga geweest.
Die kijkt en als ik laat zien wat er aan de hand is vraagt ie of ik gek ben dat ik hem nog draag.
Hij zegt gelukkig heb je de pushers nog en zijn ze er niet uitgevallen anders kon je er duur aan.
Hij zei, die blijft dus hier…
En daar stond ik dan, zonder horloge :disappointed_relieved:
Gelukkig heb ik thuis nog wel horloges dus gelijk naar huis en een ander gepakt, maar toch.

Bij het uithalen van de onderste pusher kwam gelijk een stukje pakking mee. En de AD gaf aan dat er volgens hem nog iets van een veertje in hoort te zitten.
Hij geeft aan dat hij hem kan repareren en dus zal hij dat ook doen.

Maar was wel even schrikken.
Ik houd jullie op de hoogte over de ontwikkelingen :grin:

15 likes

Ai, wel ontzettend fijn dat je de pusher nog hebt!

1 like

Vandaag de Spirit Titanium:

28 likes

18 likes

Blijft een prachtig model :ok_hand:t2:

Zie je niet vaak meer voorbij komen deze…

1 like

Ik zit er toch aan te denken om wat longines die langer in de collectie zitten te verkopen voor een knaller. Doen of niet?

15 likes

14 likes

:green_heart:

13 likes

Horloge van mijn vrouw.
Deels crosspost met "Wat draagt je wederhelft?’ topic.

9 likes

Misschien je camera instellingen (specifiek de resolutie / verhouding) eens aanpassen? Jouw fotos zijn altijd erg lang en uit het midden :thinking:

Dat kan. Het is eigenlijk een bewuste keuze :sweat_smile:. Vindt je het niet mooi?
Ik vind wat ‘lege ruimte’ met onscherpte een prettig beeld, in plaats van zo’n ingezoomde foto met pols/horloge beeldvullend.
Nog mooier is zonder pols, maar dat is een praktische overweging.

1 like