Eens, lijken wel budget Seamasters maar dat zal wel de bedoeling zijn.
L3.790.4.96.6 voor de licht blauwe, tenminste volgens google
nee dat is een gmt
At the end blijft het de Swatch groep en vult Longines het gat richting Omega.
Ik heb weleens gelezen ergens dat de bezels dezelfde (kwaliteit) zijn als die van de Seamaster. Maar tegenwoordig is Longines qua prijs kwaliteit überhaupt mega sterk, én met super strak lopende uurwerken. COSC norm als je het mij vraagt.
En ik dacht dat Longines klaar was voor mij.
Die lichtblauwe wil ik. ![]()
Edit maar niet de mesh.
Ja die lichtblauwe is wel erg leuk!
Wat een ontzettend geslaagde modellen! Inderdaad iets minder uitgesproken dan het vorige model, maar vind het wel mooi! En daar gaat het toch om ![]()
Ja wat een (zomer)knallers zijn het. Krijg met dat mesh bijna No Time To Die vibes.
Ben benieuwd of alle kleuren zowel op normale bracelet als op mesh leverbaar zijn. Hoe dan ook is mijn ongewenste nieuwsgierigheid aangewakkerd!
Mooi bandje. Niet het originele klopt dat?
Als iemand dit kan ontcijferen dan hebben we een prijs en referentienummer.
Edit prijs heb ik. Rond de 2250 euro,
Zoals ik het lees gaat 26 maart het embargo eraf en gaan we meer re weten kunnen komen.
Als het goed is ook quartz versies met aluminium bezel (alleen 42mm voor zover ik gelezen heb)
En de automaten
In zowel 39 als 42 (die datum vensters)
Ik kan bijna niet zeggen welke ik het mooiste vind. Alle kleuren hebben wel iets tofs ![]()
Maar ga denk toch door de ‘Hulk’ groene of donkerblauwe bezel met zwarte dial.
Al mag die grey bezel er ook zijn…
Oh ja: en on the fly clasp. Wat een geslaagde release (nu al)!
Oeffff. Die grijze op de milanaise band… ![]()
Hoop wel dat de bracelet volledig brushed is.
Als die ‘cookie’ op bracelet is te krijgen, en in 42 is het een serieuze kandidaat samen met de ‘hulk’.
Trouwens, die tekst ‘hydroconquest’ op de ‘cookie’ heeft als enige een afwijkende tekstkleur. Mooie nuance.
Edit: Die 39 vindt ik qua verhoudingen net mooier en in balans. Het is een knaller!