Gewoon goed en degelijk.
Je kan toch gewoon de goedkoopste op chrono zoeken?
(Met een beetje goede reviews)
Ik kom op 1700 nog wat
Precies.
Het was ook maar een grapje.
Gaaf
Gefeliciteerd ![]()
Succes ![]()
Een beetje laat, maar… geweldig mooi!! NA?
Kunnen we al stellen dat de nieuwe hydroconquest een succes is?
Ik heb nog nooit een horloge zoveel en zo snel toegevoegd zien worden in de collecties in onze micro hf wereld, dus hoe zou het zijn in de rest van de wereld?
Bij onze oosterburen telt het Hydroconquest topic inmiddels al 76 pagina’s
Volgens mij rond pagina 40 schreef iemand al dat dit haast nooit gebeurde.
Denk dat we dus mogen stellen dat het zeker wel een hit is.
Bij de Longines subreddit op Reddit vliegen de NA’s je ook om de oren.
Het heeft voor mij de passie voor Longines weer helemaal teruggebracht.
Die was nooit ver weg maar was veel meer bezig met andere merken die ik ook prachtig vind.
Als ex Tudor BB58 (zwart en blauw) en BB54 eigenaar was ik eigenlijk een beetje aan het rondkijken voor de BB41 monochrome.
Dat Longines (nog nooit gehad) dit met 1 horloge uit mijn hoofd heeft weten te zetten vind ik heel knap.
Maar goed, eerst eens passen. Mijn vaste horloges adres is Longines verdeler dus dat is ook een soort van vervelend om daar dan niet te kopen ![]()
Ach, misschien kan er wel wat korting af…
Kan je nagaan als hij straks daadwerkelijk om de pols zit ![]()
Thanks ![]()
Ik heb het horloge al wel langer maar het liep niet goed. De lagers van de rotor waren versleten, een bekend probleem bij het calibre 340 en, in dit geval, 341. Na ruim een jaar zoeken uiteindelijk het onderdeel NOS in Engeland kunnen kopen. En na een complete service nu ook technisch weer als nieuw. Prachtig uurwerk, onderstaande foto ter illustratie (niet mijn horloge en/of foto).
Fijn dat je het hebt kunnen oplossen! Er zijn in mijn beleving toch vaak problemen met de rotor/rotoras bij vintage horloges. Een goede reden om voor handwinders te gaan waar mogelijk.