Zeker dit. Ik zou wel de Hlink kiezen ipv mesh.
Ik zeg: doen!
Prijs/kwaliteit-verhouding van Longines is echt
![]()
Ook qua uurwerk ga je er met de HC enorm op vooruit t.o.v. de Breitling (even ervan uitgaande dat dat model Calibre 17 heeft)
Ik vind de mesh juist wel lekker onderscheidend.
Ik heb op mijn black bay 54 ook al een oyster style band
En die kan ik altijd nog erbij bestellen
Ik vind de Longines mooier en meer waar voor je geld en dat zeg ik als Breitling fan ![]()
CW niet mijn merk maar dit is zeker een geslaagd model!
Ik vind de h link bracelet ook beter passen dan de mesh maar dat is persoonlijk.
Ik twijfel nog steeds tussen zwart en blauw, daarom eerst even tijd zoeken om te passen. Het donkerblauw vind ik prachtig, het andere blauw iets minder.
Nee de nieuwe heeft de B31
Dat noemen ze een in house movement maar is het eigenlijk nog steeds niet
De vorige had de b20 wat een Tudor uurwerk is
Die voelde weinig verfijnd. Ook de bezel was niet echt verfijnd.
De nieuwe is wat dat betreft in alles beter
Ga je curlen? Wat is die stip op 12 uur? Ze hadden het op 5 wel wat strakker mogen aflakken. De band is wel erg groot. De kerstboom uurwijzer is dan wel weer leuk.
Zoiets? Ik zou in ieder geval (ook zonder gekheid) voor de Longines (en CW) gaan.
In dit topic zeg ik Longines.
Vraag het ook eens in het Breitling en cw topic.
![]()
![]()
to be fair dit was de 42 mm uitvoering. de 40 mm hadden ze alleen op rubber liggen.
but point taken ![]()
ik denk dat zelfs in het breitling topic de super ocean heritage niet zo heel populair is.
maar ja. eerste liefdes he. die krijg je maar moeilijk uit je hoofd.
Ik vind deze dus top! Maar ik vind de 39mm op mijn pols dus nog steeds een beetje groot
De lugs zijn vrij lang. Plus ik heb niet echt iets met een luxe/dress diver.
Dat gaat de essentie van een duikhorloge een beetje voorbij imho.
Met de Longines kan je alle kanten op.
ik begon een paar jaar geleden met 42 mm horloges maar mijn smaak is nu zo veranderd dat ik mijn 37mm black bay zo’n beetje de perfecte maat vind.
39mm moet ook nog wel lukken. maar ik ga als ik tijd heb wel nog even passen
BB54 is ook gewoon een tophorloge ![]()
Ik dus juist wel. een pelagos oid doet mij dan weer niets.
ik houd van een duiker die minimalistisch is met een beetje bling.
De gewone Superocean vind ik dan wel weer geweldig maar daar mogen ze eens een variant op maken zonder de witte ring.
Is er iemand die ik blij kan maken met een Zealande rubber strap voor de Hydroconquest?
Ik kan er 2 voor de prijs van 1 krijgen: de eerste die de gewenste kleur naar me stuurt krijgt hem voor €80 nieuw vanuit mij op de mat gestuurd ![]()
Nieuwprijs zonder lopende actie = €219 per stuk!
Ik ga zelf voor de groene:
Ooh nice. Ik had ze nog niet naast elkaar gezien
Kan prima😁
Als je een duiker van Longines met bling wil dan moet je de legend diver nemen.
Daar ligt hetzelfde caliber in als de in de hc.
Ik heb ze allebei en dat caliber 888 van Longines lacht cosc uit, ze lopen echt snaarstrak.